~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Cina - 22 april 2014 17:45

 

Idag har vi tagit farväl av våran ÄLSKADE PAPPA - Svärfar - Morfar - Farfar

  SOV I RO LILLA PAPPA  

Sari min sonhustru sjöng bland annat denna fina sång   



 TACK SARI det var super strongt gjort   

STORT TACK även till Karin E Aase som kompade Sari och spelade så fint  



Av Cina - 22 april 2014 04:25

Kan inte sova, så här sitter jag nu mitt på morgonsidan.

Igår gjorde jag dessa smörgåstårtorna.

KLICKBILDER

   

Och jag hoppas att deom går att äta så dom ej är

torra för de e då inget gott.

Vi har en tung dag framför oss men det går bra

det vet jag men ändå känns det jobbigt.


Ett underbart väder har vi  haft under denna Påskhelg.

Jag har hunnit virka ganska så mycket

 

Lite svårt att visa en bild på bara en stor rundel.

Men ni ser på ett ungefär hur det blir.


Önskar er alla en fin dag idag för det ska bli sol idag oxå.  




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards