~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Cina - 28 april 2014 17:04

 

Idag får ni se på en liten tecknad uggla ;)


Ja igår gjorde jag ju klart min cirkelkofta

men nääää det var liksom inte jag.

Kände mig obekväm i den.

Så den gick ut till försäljning o var såld på

mindre än en timma.

Och jag är glad om någon annan vill o kan ha den.

Tusen tack Marie för köpet.


Idag visste jag inte vad jag skulle börja med

då jag har lite av varje i skallen men började

på en igårkväll men näää den repade jag upp

och började på denna istället.

KLICKBILDER

 

Men jag ska inte ha band under bysten det är INTE jag.

Utan jag går efter mönstret så gör jag som jag tycker.

Har iallafall kommit en bit.

 

Ser riktigt bra ut tycker jag.

Köpte ju garn i fredags då min garnaffär har lite rea.

Men nu måste jag ringa imorgon dit o säga till att hon lägger

undan mer av detta FOX garnet.

Rent bomull är det och behgaligt att virka av är det oxå.


Sol ute sol i sinnet, fast jag har huvudvärk idag.


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards