~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Cina - 3 maj 2014 19:39

 

Åhhhh tänk vad jag väntar på lite värme så man kan slippa frysa.

Denna bild säger att jag snart vill bada i havet.


Idag har vi vart o passat loppis och det var riktigt kyligt

idag jag fryser ännu.

Vi satt ute o där det var sol var det skönt.

Men den försvann o då vart det verkligen kallt usch o fy.

Hoppas jag får värmen tillbaks snart.

Ja satt ute vid loppis och virka men händerna

och fingrarna vart stelfrusna.

Jaaaaa jag ska sluta klaga på vädret.

MEN JAG VILL HA VÄRME NU   


Ja jag har inte så mycket mer att berätta om dagen.

Har lagt gula ärtor i blöt ska koka gul ärtsoppa imorgon.

Sedan ska jag nog ta mig ett skumbad det är skönt.


Önskar er en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards