~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Cina - 24 maj 2014 20:01

 

Får jag bjuda på lite jordgubbar, tänk om man hade alla dessa.



Oh herregud så varmt det var att gå på marknaden.

Flera garnknallare skrek efter mig o ville ha mönstret på min döskalletröja som jag hade på mig.

En skrek o där går hon med sin fina tröja jag såg på facebook, det är roligt att få sådana reaktioner!!!!

Ja sprang på en väska som vill följa med mig hem.

KLICKBILD

 

100:- är ju billigt och jag tyckte den var snygg.

Sedan vart det lite annat som jag hade beställning på.

Var inte där mer än 45 min inte så mycket att ha

igentligen men kul att snoka runt lite.

 

När vi kom hem så satte jag mig på altanen

och skulle virka men jag repade upp allt o

har nu börjat om.

Men man kan inte sitta ute och virka för man blir väldig

svettig i händerna o då gnislar det i både om kroken o garnet.

 

NY OMRÖSTNING   

 

Önskar er en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards