~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Cina - 27 maj 2014 18:07

 

En underbar bild som säger mer än 1000 ord   


Imorse ringde Frasse till farmor o frågade

om vi skulle ut och åka ;)

Sari och Frasse skulle ut till Erikslund så jag följde med för

att hämta ut vinsten.

KLICKBILDER

 

Så här ser Sannas gulliga top ut.

Söt eller hur!!??

Sedan vart jag bjuden på fika så vi satt och snackade

en massa om typ våran Turkiet resa eftersom Sari ska

följa med Karin A och mig till Turkiet i år.

Sedan åkte vi hem.

Håkan har vart på sjukhuset idag så

honom mötte jag på parkeringen när vi skulle åka.

När jag kom hem så satte jag mig och virka lite.

 

Döskallen börjar träda fram nu.

Tar några varv då och då ;)


Det var väldigt kallt idag fytusan ingen värme att tala om alls.

Näää nu vill jag ha värmen tillbaks.

Hoppas det är lite varmare på torsdag för då ska

vi vara barnvakt till Frasse han ska komma hit.

Tänkte att vi skulle måla en tavla precis som jag

gjorde med Sanna en gång.

Sedan grillar vi nog lite korv och bara myser.


Nu ikväll har vi grillat revben.

 

Vi köpte en elgrill har om dagen.

Jag gillar inte att grilla med kol och tändvätska

för jag tycker inte alls om den smaken som blir.

Men detta när man kör på elgrill det vart gott.

Inte sista gången vi grillar revben kan jag säga.


Nä nu skall jag åter gå till vikrningen ska virka

några varv innan det är tv dags.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards