~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Cina - 14 juni 2014 20:14

 

Ja farmor odlar tomater till Sanna för hon älskar tomater.

Har räknat till 50 st men har säkert missat någon.


KLICKBILDER

Massor med vindruvor räknade till 69 klasar

sedan tappade jag räkningen.

Ska bli gott och mysigt att ligga i poolen och äta direkt

från vindruvsstocken sedan.


Idag är första dagen om jag virkat flera varv

sedan olyckan och idag går det bra igen.

Mitt bakstycke är ju klart sedan några dagar tillbaks.

 

Som ni ser så vart det en uggla på en gren.

Tuff tycker jag.

I vinter ska jag ge mig på denna.

 

Ryskt mönster men översatt till dålig

svenska men man kan virka den ändå utan mönster.


Var flera som undrat hur det gick för killen på motorcykeln.

Han är det väl ingen fara med han stog upp redan efter olyckan.

Han kom in i ambulans 15 min efter mig.

Blödde från munnen det såg jag redan på olycksplatsen.

Mer vet jag inte.


Blåst storm idag men nu har det lagt sig.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards