~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Cina - 19 juni 2014 19:35

 

Fem år har det gått idag sedan du lämnade oss.

Du är saknad 



****************************************

Köpte en klänning i går på Maxi och när jag sedan kom

hem så var det ett hål på den så jag bad min granne ta med

den ut till Maxi då de skulle dit.

Man alla klänningar var slut och då fanns det nog 10-12 st när

Sari och jag var där på morgonen.

Men jag fick klänningen för halva priset.

Så jag har lagat hålet och det är heller inget som syns.

Klänningen är ju lång så ingen som tittar nere vid fötterna.

KLICKBILDER

 

Snygg för att vara köpt på Maxi och billig var den oxå.


Virkat så nu har jag bara snart en ärm kvar att virka.

Sedan ska jag INTE VIRKA galler på ett tag.

 

Den gråa döskalle tröjan får ligga ett tag tills det blir vinter.

Ska virka framstycket på den då.

Vi får se vad mitt nästa projekt blir men jag tror jag vet redan.



Igår kväll blev det klart att Sanna,jag och

Karins barnbarn ska åka på minisemester.

Vi ska träffa Ville Viking ;)

Ska bli kul att åka igen.

Roligt när man kan ta med sig barnbarnen 

och göra något tillsammans.

Nästa år blir det väl kanske Frasse en gång och så Sanna en annan.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards