~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Cina - 22 juni 2014 16:47

 

Idag får ni en liten text........


Imorse virkade jag ihop min uggle tröja.

Och jag är nöjd med den.

KLICKBILDER

     

Hjärtat finns på framstycket och ugglan på bakstycket.


Nu skall jag börja och virka spindel mönster o

det var inte det lättaste när man inte gjort det tidigare.

Men tusan den som ger sig bara att repa och virka igen.

Någon gång ska det väl bli rätt får jag hoppas.

Annars lägger jag virkningen lite åt sidan ett tag.

Har ju virkat ganska så mycket nu.

 

Ser konstigt ut i mina ögon.


Ingen sommar har vi och det verkar inte bli någon heller.

Är nog tur att man ska åka till Side i Turkiet.

Sol, värme och varma bad det måste man ju ha

om man ska hålla ut hela långa vintern.

Nästa år då stannar vi 14 dagar i Turkiet.

Om man lever och har hälsan.


Skönt att det nu är slut på dessa helger

så man kan åter gå till vardag igen.

Har svårt att hålla redan på veckodagarna just nu.


Önskar er en fortsatt fin söndag kväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards