~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Cina - 28 juni 2014 18:59

    

Idag får ni dessa sanna ord..........


Idag har det inte hänt mycket här hemma.

Lagat lite mat, tvättat en matta och bakat en liten tårta.

Var så sugen på något gott till fikat.

Så jag bakade en pinocchio tårta o det är den

godaste hembakade tårta jag vet.

Men har alltid misslyckats med den, men nu har jag

hittat ett recept som funkar för mig.

KLICKBILD

 

Grädden balndade jag men lite jordgubbar då jag bara

hade frusna, ska ju vara färskfrukt igentligen.

Men det gick att äta ändå.


Vädret är under all kritik fybubblan är ju inte klokt

undrar om vi verkligen får någon sommar i Sverige.


Ja igår fick äntligen Prinsen sin Sofia.

Jag glädjs med dom det var verkligen på tiden.

De såg så lyckliga ut   


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards