~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 22 juli 2014

Av Cina - 22 juli 2014 17:44

       

Mina vindruvor.........



Vilket skit detta med glasögonen.
Jag blir yrskallig fram vid lunch och hela golvet
gungar så då får jag byta till mina gamla
så idag ringde jag och jag fick en ny tid
till optikern på måndag.
Och så ska jag byta bågar till mindre.
Bågen är för stor så den vilar på mina kinder
så glasögonen immar igen.
Och det är ju bra att man kan göra så.
Då blir det även nya solglasögon och dom jag
jag heller inte fått ännu.
Tänk vilket strul för ett par glasögon.
Jag tror ju att det är fel glas på höger öga
har aldrig haft något brytningsfel men klart
det kan man ju få på äldre dagar.
Ja nog om detta.

Idag har vi haft en varm dag och jag tror
att det kommer åska till kvällen för nu
är det svart runt om och kvavt som sjutton.

Igår var jag barnvakt till Frasse medan Håkan
körde Sari och Patrik till bilfirman för att hämta
deras nya bil/buss (inte en NY utan en ny för dom)
Otur att den de hade pajade med så är det med äldre bilar
de håller inte för evigt.

Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards