~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Cina - 13 januari 2015 13:24

Igår hade jag en mycket trevlig dag på Erikslunds köpcenter

med min granne.

Först fikade vi, sedan ät vi thaimat och så fikade vi igen.

Vi var nog in i alla affärer som finns under det taket.

Vi åkte ut dit kl 10:00 och kom hem vi 16:00.

Så det vart många timmar men det var såååå trevligt.

TACK CATTHA för allt och detta måste vi göra om.

Och när vi ändå var där ute på Erikslund så var jag in på Zizzi:s naturligtvis

har ju sett en sådan snygg skinnjacka där.

Och den kommer nu att finnas i min garderob till VÅREN

 


Idag har vi rena rama skridskobanan ute.

Var ner till ICA och hämtade ut lite paket som 

kommit från "alibaba" och jag tog cykeln med

och det var tur det för fötterna gled åt alla håll.

Men kom hem utan att ha trattat på ändan.


Garnet kom som jag köpt från "alibaba"

KLICK BILDER

 

Ett helt kilo mjukt ullgarn och så mysigt

att sticka i och framför allt billigt som tusan.


Sedan kom posten och då kom detta.

 

Ribbon XL till Karins kofta.

Och då var jag ju tvungen att börja.

 

Stickor nummer 12 känns som att sticka med vedklabbar ;) ;)

Men kommer nog att bli bra.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag   





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards