~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 januari 2015

Av Cina - 16 januari 2015 16:11

Idag känner jag mig lat har inte stickat ett enda varv men 

den är ju klar bara att syihop.

Men alltid dagen efter en tatuering så har jag

lite "hangover" men imorgon är jag pigg igen.

KLICK BILDER

 

Här ligger jag på bänken och Rita håller på

att tatuera mitt höger ben.

Vad det blir kommer ni att få se senare då

det inte alls är klart ännu.

Efter som det är en coverup så blir det

lite mer tid. Coverup = täcker en gammal med en ny.


Jag har iallafall vart ner till ICA idag och handlat

i denna blåst och isgata.

Tog cykeln för att ha den att hålla mig i.

Tur det för det var spegelblank is ute.


Sedan har jag setat o kolla på "alibaba" 

och hittade denna snygga väska som jag bara 

måste ha till min orange skinnjacka.

 

Så nu är den beställd ;)

Fick ett packet i går som jag hämtade ut idag.

Det var syrrans 2 bikinin som jag skickat efter till henne.

Dom var sååååå himla snygga.

Även jag har skickat efter en svart, en neon grön, en neon orange och en lila.

Nu undrar ni vad i hela fridens dagar ska hon med 4 till.

Ja jag tycker det är roligt att byta ibland sånn är jag ;) ;)


Har nu förberett "pottan" tills imorgon då det blir

picnicbog, lök, vitlök, morötter, champinjoner och potatis

på samma gång.

Sedan får den stå på LÅG i 7 timmar.

Och sedan bara reda av såsen lite så har man en komplett

måltid i "pottan"


Men nu önskar jag er en fortsatt fin fredagskväll   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards