~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av Cina - 12 oktober 2015 16:25

Så skönt att helgen är över tycker jag.

Men det spelar ju inte så stor roll vad det är för dag för alla dagar är lika.

Imorse var det -3 grader här hos mig och det var vitt på backen det var ju bara

frost tack o lov för det.

Var även dimma så man såg nästan inte huset mitt emot.

Så nu har vi väl inget annat att vänta än denna hemska vinter.

Nu skulle jag gladeligen flytta till ett varmare land och

komma hem till våren.

Vore ju int helt fel att vara här i värmen.

KLICKBILD

 


Men man kan inte få allt här i livet.

Fast önska och drömma det får man.


Önskar er en fin måndagskväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards