~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Av Cina - 16 oktober 2015 16:11

 

KLICKBILD

Ja nu skall jag väl berätta vad detta handlar om.

Det är inte jag som ska eller är i Mexico

Det är min/våran allas tatuerare Rita som har dragit

från Västerås till Mexico på sin livs resa.

Den 6 okt satt hon sig på planet i Frankfurt som

skulle ta henne till Mexico.

Tuff brud i lyxförpackning skulle jag vilja säga.

Och hon stannar i 3 månader och vad ska hon göra då

joooo hon ska semestra och gäst tatuera på en studio

i en stad utanför Mexico City.

Min magkänsla säger att hon kommer hem men

att hon kommer att återvända.

Tänk vad mycket hon får uppleva och se.

Och framför allt slipper hon vintern.

Nu gillar hon ju vinter men men sol måste ändå

vara bättre än snö ;)

Jag vet att hon har det bra därborta men 

ändå känns det tomt efter henne.

Hon längtar inte hem det vet jag ;)

Jag önskar henne allt gott på denna resa

och jag vet med säkerhet att det kommer bli toppen bra.

Om du läser detta Rita så ska du veta att vi saknar dig   

Men tre månader går ganska så fort


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll   





Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards