~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 9 november 2015

Mitt nya projekt.....

Av Cina - 9 november 2015 15:49

Ja nu har jag tunikan/klänningen färdig ska bara sys ihop

Men det är ju himla tråkigt och sedan när man tror att den är för liten.

Ja ja jag ska sy ihop den någon dag.

Imorgon ska jag cykla till garnaffären o lämna tillbaks lite garn.

Och sedan kolla på garn till denna.

KLICKBILD

 

Men jag ska inga ärmar ha på den.

Utan blir mer som en lång väst.

Får se om jag hittar något garn som jag gillar.

Tänkte kanske ta melerat annars blire ju

miljoner trådar att fästa sedan ;)

och det är ju inte roligt de heller, klart man kan sticka in dom

men nä jag gör på mitt vis så blir det nog bra.


Önskar er alla en fortsatt trevlig måndags em/kväll   

 
 
Lillis

Lillis

9 november 2015 16:22

Vilket jobb med denna väst, du måste vis sen vad du hittat för garn,
Ha en skön kväll min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Agge

9 november 2015 16:42

Ojdå. ..ett sånt jobb..skulle jag aldrig ha tålamod till

 
Ingen bild

Karin

10 november 2015 18:48

Nu tar du o syr ihop tunikan...helt säker på att du kan ha den!
Mysigt och skönt med väst...värmer så bra nu när det börjar bli kallt o ruggigt.
Önskar dej en trevlig tisdagkväll/kram :)

 
Leva-Kerstin

Leva-Kerstin

13 november 2015 12:42

Hej svejs!
Det finns melerat garn, då slipper du alla trådar att fästa. Det och att sy ihop det hatar jag också. Konstigt egentligen eftersom det borde vara klimax att se sticket färdigt
Trevlig helg Carina

http://www.steeperz.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards