~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 november 2015

Av Cina - 13 november 2015 17:44

Ja då har jag börjat på min CRAZY långväst.

Var och köpte garn här om dagen.

KLICKBILDER

 

Botten blir ju då svart sedan randar jag med melerat garn.

Och tanken var ju den att den skulle bli långrandig men 

nu blir det inte så, hade alrig orkat sticka så långt och med

så många maskor för då kan man inte hålla det tillslut för så

väger det för tungt för mina händer och armar.

Så det fick bli en egen uppfinning men det gör inget.

Tror säkert det blir kanonbra när det blir klart.

Har inte hunnit så långt ännu men det tar sig iallafall.

 

Fråga inte hur den ska se ut för det vet jag inte.

Men jag vet att stycket ska mäta 100 cm och är nu 65cm

Sedan är det framstyckena men då stickar jag båda samtidigt.

Randningen kommer när jag känner för att byta.

Och inte alls säkert att jag randar lika på framstyckena som på bakstycket.

Då jag har kallat denna för CRAZY långväst.

Kan bli en rolig greja av denna, ska ha den klar till våren iallafall.

Annars händer inte så mycket eller jo det gör det väl

men inget som jag kan berätta om just idag men kanske snart.

Ska tll frissan på onsdag och sedan torsdag och fredag ska

jag och en nära vän åka på kryssning och det ska bli riktigt roligt.

Såklart det händer saker i mitt liv.

Har tänkt att 2016 ska bli mitt ÅR.


Nu önskar jag er en fortsatt fin fredagskväll   

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards