~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 12 december 2015

Crazykoftan är nu klar.

Av Cina - 12 december 2015 11:20

Jaha nu var det ett tag sedan jag skrev något igen.

Men jag har bara setat och sticka och så har jag bakat lite.

Tycker ju att detta med julen bara är ett jippo och känner

väl ingen insperation till det på något vis tyvärr.

Lite mat ska vi väl ha här hemma men något annat blir det inte.

Men vad ska man köpa till barn som nästan har allt.

Det är svårt men man får väl hitta på något litet.


Ja just det  var ju crazykoftan jag skulle visa.

KLICKBILD

 

Så här vart den med ärmar på.

Den duger väl att ha på sig en kulen sommarkväll.

Den är verkligen crazy men det var det som var meningen.


Idag håller jag på och tvättar mattorna, så dom iallafall är

rena till jul.

Annars inget julpynt en o annan tomte o bara

en stjärna i vardagsrums fönstret.

Dessa dagar går väl ändå och dom är och blir ju lika som alla andra

dagar på året.


Solen skiner så fint idag och lite kallare än det vart.

Ingen snö tack och lov.


Nu önskar jag er en fortsatt fin lördag   

 
 
Ingen bild

Karin

12 december 2015 11:54

Den blev ju döhäftig....var nu nöjd med den och använd den också!
Här har snart hela förmiddagen gått, en vända med dammtrasa o dammsugare har jag fördrivit tiden med. Nu en koll på datorn innan duschen. Ska ta mej en vända till affären för lite handling. Ikväll blir det en vända till Örebro. Sökte för mina onda fötter häromdagen...det kommer från ryggen så dans var jättebra :) Jag lyssnar med stora öron på sådana recept :)
Ha d bra så höres vi/kraam

 
Lillis

Lillis

12 december 2015 12:14

Koftan kanonsnygg. Har lagt på juldukar och satt fram några tomtar det får räcka för min del.
Ha en fortsatt bra lördag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

12 december 2015 21:05

Jättesnygg kofta. 😀
Jag har inte heller så mycket pynt framme. Kände inte för det i år.
Kramkram 💜

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards