~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av Cina - 16 mars 2016 14:00

Jaha nu börjar detta med förkylningar och borttappade röster.

Och den borttappade rösten kom verkligen olämpligt.

Hade sett fram emot seansen imorgon i Köping men jag

får hoppa över den tyvärr.

Känns som om jag har bomull i huvudet.

Och vem vet det kanske jag har oxå   


Idag har vi verkligen ett riktigt fint Vårväder solen är

varm och skön.

Men såg att det kommer snö i helgen men det betackar jag mig för.


Igår råkade jag klicka hem en klänning för under 100:-

från Ali naturligtvis.

KLICKBILDER

 

Det är min stil av klänning, lös och ledig.

Materialet är linne så den kanske är jätte stel och otäck.

Fast det visar sig när den kommer, får kanske tvätta den flera ggr.


Stickar o stickar men kommer ingen  vart tycker jag.

Bakstycket är klart och lååååångt.

 

Här är det inte riktigt klart.

Köpte knappar som jag tyckte skulle passa bra.

 

Nu har jag stickat halva ärmarna, ja jag stickar

båda på engång.

 

Och det gör jag med framstyckena oxå då känns

det inte så jobbigt utan man är liksom klar annars måste man ju börja om igen.


På fredag ska jag fixa mitt hår är himla långhårig nu.

Har inte klippt mig på 2 månader och har man kort så

förstår ni att jag tycker det är långt nu.

Hoppas jag känner mig piggare då om inte så blir

jag nog piggare när man får fixa sig lite.


Önskar er alla en fortsatt fin dag i VÅRSOLEN  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards