~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 9 april 2016

Av Cina - 9 april 2016 16:43

Tänk vad en människa kan utstråla och ge KÄRLEK.

Min tanke går till Let´s Dance igår kväll och till denna underbara människa.

 

Tänk att behöva leva skyddad för att man blir mordhotad

för att han älskar sin MAN.

När ska vi börja kunna leva med den vi vill och älskar

vare sig det är man, kvinna, religion eller nation.

Världen skulle se helt annorlunda ut om vi "älskade varandra lite mer"

Tänk om man verkligen fick träffa denna man och bara andas in

hans underbara energier.

Man skulle bli fulltankad omgående.

  UNDERBARA FINA RIKARD   


Även Tony var rörd till tårar och det vill inte säga lite.

Här var inte ett öga torrt.


*************************************


Jag längtar efter att göra något vansinnigt roligt.

Känner mig danssugen ofta och mycket.

Sitter många gånger när jag virkar el stickar och

tänker tillbaks på tiden från förr.

Man var aldrig hemma en fred el lörd utan var ute

på något dansställe.

I veckorna hade man dansträningar så i mångt o

mycket så dansade jag nog alla dagar i veckan.

     


Det var tider vill jag lova.

Vad gör man när kroppen strejkar och man

har ont i kroppen fast man legat och sovit

en hel natt.

Men som sagt det är MINNENA man får LEVA på.



Men snart ska Karin och jag ut på roligheter och det

ser jag fram emot.

Först blire den 28/4 sedan den 18/5  "ut på äventyr"


Önskar er alla en fortsatt fin lördags em/kväll   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards