~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 april 2016

Av Cina - 21 april 2016 20:20

Ja jag har nu bakat i flera dagar men jag

mår bra av det så därför håller jag på.

KLICKBILDER

 

Denna ryttarkaka bakade jag i onsdags och så bjöd

jag grannen på fika ute vid våran "ljugarbänk" som vi nu har

fått bord till.

 

Var så mysigt i solen men det blåste storm ute.

Men vi satt ute ett bra tag.

Sedan har vi fått så fina blommor på gården.

 

Ser lite fattig ut men jag såg idag att de fyllt på med 

mera blommor ska fota en dag ska ni få se skillnaden.


Igår satt jag o kolla runt på nätet lite och hittade ett recept

på smörlängder som såg så goda ut.

Kollade i receptet men nääää hade inte allt hemma

så imorse tog jag cykeln ner till ICA och handlade det jag behövde.

Sedan hem och gjorde deg.

 

Resultatet ser ni här.

Den till vänster vred sig lite uppåt men vad gör det.

Smakade lika bra ändå. 

Var faktiskt riktigt gott med något annat.

Mycket gott i den degen och in uti.

Ser inget ut för världen men men kan ju vara god ändå.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdagskväll   


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards