~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 juni 2016

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen.

Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova

i tipis ihop med 12 andra (shamaner)

Det ska verkligen bli spännande detta äventyr.

Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis

blir det cermonier och en massa annat skoj.

Så idag var jag tvungen att åka iväg och köpa mig gummistövlar

KLICKBILDER

 

Fick bli ett par blåa med blommor på tänkte

som så att om jag rasar ner så syns iallafall stövlarna

och dom kanske kan hitta mig   

Sedan har jag lånat det man behöver för en helg i skogen

av min son typ liggunderlag, sovsäck, ryggsäck, första förband,

sittunderlag m.m

Så nu kan jag säga att jag är redo för 2 nätter i skogen.

Kanske jag blir upp äten av myggjävlarna men men vi får

eld som bara den så kommer dom inte.


Jag har ju pippi på körsbär tror jag äter en ask om dagen.

 

Kan absolut inte låta bli dom är ju så himla gott.

Skulle nog kunna leva på frukt.



Varmt och fint idag, trodde det skulle bli åska o regn

ett tag men det kom aldrig.

Men när jag tittar på vädret i Side så önskar man ju att man var där.

 

Eller hur Karin   

Men som sagt i år står vi över Side och 

besöker Grekland istället.

Det blir bra det oxå.  


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016
>>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards