~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Cina - 18 februari 2008 17:44

Undrar just vart denna dag har tagit vägen, ser att det nu är mörkt ute. Men idag har det vart vår i luften här, fåglarna kvittrade så det lät som en konser ute..... Idag var vi ut och handlade lite, var till Maxi o löste in våran storvinst på 240:- men det kändes bra för vi fick ju en vinst på 140:-.

Var även iväg till min son och betalade lite varor som jag hade handlat av honom där han jobbar. Sedan kostade vi på oss en fika och en räkmacka.

Det var riktigt mysigt att sätta sig ner och äta denna goda smörgås. Sedan hem och packade upp varorna. Hade köpt en liten present till min granne Cattha. Hon fick en liten välkommen skylt att ha utan för dörren på väggen, var inte alls något märkvärdigt bara ett litet hjärta. Den var söt tyckte jag. Sedan var jag in till henne o tog en fika, jag tog fika med mig så slapp hon koka kaffe.....Ja sedan har dagen rullat på. Imorgon kl 9:00 skall jag åka iväg o klippa mig, känns som om jag skulle ha en mössa på huvet...hahahahaha. Måste ju se snygg ut i håret iallafall när vi åker på onsdag.......ha en fin måndagkväll!!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards