~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 maj 2016

Invigning av Lyktan

Av Cina - 21 maj 2016 19:40

Ja idag var det invigning av Lyktan.


Tusen tacka alla som kom och för massa fina blommor

och smågodis.

KLICKBILDER

           

Hoppas att ni kan få en uppfattning på hur fint och fridfullt vi har det.


Har även fått träffa en hemside kompis, bloggare, fb:are som

jag aldrig har träffat fast vi bot i samma stad.

Vi har väl känns varandra i 7 år eller något sånt.

TACK AGNETHA ( AGGE ) för att du kom och hälsade

på oss idag.

Trevlig att träffa dig.


Önskar er alla en fortsatt fin Lördagskväll  

 
 
Ingen bild

Agge

21 maj 2016 19:59

Tack själv Carina..Det var verkligen härligt att få träffa dig efter alla år på nätet..

Ni hade det verkligen fint på Lyktan och det var så rofyllt och ljust. Och sen var ni tre härliga fina trevliga tjejer med ljusa fina karmor....

Kram

 
Ingen bild

Karin

21 maj 2016 22:41

Så roligt att dagen blev lycka....fast det visste jag/vi ju redan :)Ser fram emot när jag kan komma och besöka er på Lyktan.
En arbetsdag lider nu mot sitt slut och sängen väntar...zzzzzz/sov gott o kraam

 
Lillis

Lillis

22 maj 2016 05:51

Härligt att eran dag blev lyckad. Så ljust och fint ni har det och även mysigt,
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards