~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under december 2008

Av Cina - 31 december 2008 12:29

alla som mist någon detta år och naturligtvis även till dom som mistat någon tidigare. Till alla anhöriga som saknar sina "änglar"

Många av våra kändisar har detta år gått och blivit "änglar"

De små barnen i Arboga är oxå 2 små "änglar"

Engla även hon en "ängel"

Går inte att räkna upp alla som har blivit "änglar"

Men jag skänker en tanke till alla just nu på årets sista dag.

Lyssna och njut av en fin sångare som tyvärr lämnade oss alldeles för tidigt för en vecka sedan. Men han är en ÄNGEL och sitter kanske och sjunger med alla andra änglar...=))




Av Cina - 31 december 2008 10:48


ÖNSKAR JAG ALLA MINA ÄLSKADE BLOGGVÄNNER. TACK FÖR DETTA ÅR!





Jul
Av Cina - 31 december 2008 10:02

Utmanad av Agge




Mina 6 favoritprogram: 


Let´s Dance

Det okända

Körslaget

Spårlöst försvunnen

Sjukhuset

Då jag är väldigt dålig på att kolla på tv så får jag bara ihop 5.






6 saker jag gjorde igår:

Bakade pepparkakor

Lagade mat

Förberedde maten tills idag

Tvättade

Dammsög

Borstade katterna



6 favoritrestauranger: 

De Spagna

Tropic

Thai wooken

Får bara ihop 3 då vi sä'llan är ute och äter





6 saker på min önskelista:


Att min KBT terapi skall gå bra.

En hemlig önskan som är privat.

Att nära och kära får vara friska.

Att 2009 blir ett bra år.

Att få göra om i sovrummet.

Att kunna köpa en "raggarbil"


Själv utmanar jag ANKI, ANNELIE, MONICA, MARKETTA, MALIN  och YVONNE.R




Av Cina - 30 december 2008 20:37

Här kommer min NYÅRSHÄLSNING till er alla, bara att ta den o sätt på din blogg om du vill!


Av Cina - 30 december 2008 18:12

Ja nu är det snart bara en dag kvar på ÅR 2008 det är fasen inte klokt va fort detta år har gått. Man undrar ju vad nästa ÅR har i sitt sköte. Och den som lever få se. Hoppas iallafall på att 2009 skall bli ett riktigt bra år för mig. Och att allt skall gå framåt med min KBT terapi. Men det gör det säkert. Och sedan får vi se i höst om jag kommer att vara tvungen att böja jobba. Men jag hoppas att de vill ge mig några år till men man kan ju inte vara säker i dessa tider. Hoppas kan man ju!!!!.


Idag har jag bakat skurna pepparkakor och de ser ut som dom skall denna gång oxå...=)) har ju misslyckats med dom en gång då såg dom ut som torkad lera med sprickor i. Fy tusan de var inte goda. Men dessa var riktigt goda. Sedan har jag stekt ytterfilén vi skall ha imorgon till potatisgratängen.


Inte så kallt idag som igår bara -5 garder imorse.


Nu önskar jag alla mina bloggvänner och läsare en trevlig tisdagskväll!



Av Cina - 30 december 2008 09:41

DAGENS ÄNGLA CITAT

Dagens ängel är RAHAB och säger så här.


Havets ängel som skrudar sig

i virvlande blått och grönt.

Han ger tillbaka till dig allt

som du har förlorat, förlagt

eller bestulits på.

Av Cina - 30 december 2008 09:33

Tack snälla AGGE för din fina NYÅRSHÄLSNING.





Tack snälla LILLIS för din fina NYÅRSHÄLSNING.



Tusen tack MARIANNE för din fina NYÅRSHÄLSNING











Tusen tack RUTH för din fina NYÅRSHÄLSNING


























Tusen tack JENN för din fina NYÅRSHÄLSNING.

Jul
Av Cina - 29 december 2008 15:18

Idag har vi vart ute och handlat och fytusan så mycket folk det var ute. Jag fick min julklapp av Håkan idag. Jag fick en ny skärm till min dator en 22 tums LCD skärm o himmel o pannkaka så stor och bra den är. Hade önskar mig det men vi hade bestämt att vi skulle köpa den efter jul. Så här ser den ut iallafall. Min andra skärm var 19tum och stor och tung som fasen. Men den var bara 4 år. Så den har min grannflicka fått till sin dator.



Vi har det väldigt kallt här -12 grader imorse....brrrr men så här brukar det ju vara till Nyår. Solen har vart synlig.

Ikväll skall jag göra deg till skurna pepparkakor för dom har vi nu ätit slut på. Så imorgon blir det bak av. Men det går snabbt. Sedan skall jag dammsuga och städa av lite till Nyårsafton.

Hoppas alla mina bloggvänner har det bra var ni än befinner er.


Ha en fortsatt bra måndag!

Jul

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards