~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under augusti 2014

Av Cina - 26 augusti 2014 16:53


Hej på er som läser min blogg.

Jag har inte skrivit mycket här på sista tiden.

Men det har vart så himla mycket runt omkring mig

ett tag nu så jag har inte haft lust att skriva.

Men jag kommer igen och lovar att börja skriva efter

våran resa till Turkiet är över.

Hoppas ni har överseende med det.


Idag har vi regn i luften igår var det

ösregn och åska.

Men vi har vart väldigt förskonade från åskan i år

tack och lov.


Har idag funderat på vad man ska packa ner i resväskan.

Man behöver inte så mycket, saknar man något så finns det att köpa.

Ska bli såååå underbart att få komma till värme och framför allt HAVET.

Jag ska bada från morgon till kväll det är då ett som är säkert.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll   


Av Cina - 6 augusti 2014 08:27

Ja som ni märkt så har jag inte skrivit på mycket länge.

Det har vart så himla mycket runt om kring mig den sista tiden.
 
Vi har vart till Åland och det var mycket roligt
att åka med Karin.A, Johnny och Jenna.
Sanna hade det toppen roligt och hon var
duktig å att äta hela resan.
 
Jag och Karin har även vart på PRIDE festivalen
och vi är så nöjda och belåtna med den resan oxå.
 
Det tråkiga denna sommar är väl att, från att ha
3 katter så har vi nu ingen.
Gizmo och Elvis tog vi bort 20 maj då dom inte mådde så bra.
Då hade vi Cromiz kvar.
Men den 31 juli fick även hon somna in.
Då hon mådde himla dåligt.
Så det var att ta ett snabb beslut.
Annars hade vi nog hittat henne död här hemma.
Så nu har vi som sagt ingen kvar.
Och vi ska inga mer djur ha för det är fruktansvärt
jobbigt att ta bort dom och saknaden är hemsk.
Det gör ont men man ska inte låta djuren lida, man får
inte var egoist.
 
Nu har vi Turkiet resan framför oss och det ska bli
underbart att få komma till havet och få bada och njuta
av allt runt omkring.
Ladda upp batterierna för kommande höst/vinter.
 
Idag regnar det iallafall här.
Men tyvärr ligger röken från skogsbranden på här
ven idag hoppas det snart får allt underkontroll.
Det slår sig i halsen och i ögonen denna rök.
Stackars människor som håller på med bekämpningen.
Området som brinner är som 14.000 stycket fotbollsplaner
och det vill ju inte säga lite.
Usch detta är hemskt.
 
Önskar er alla en fortsatt fin dag.  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards