~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 maj 2016

Invigning imorgon.......

Av Cina - 20 maj 2016 16:45

Ja imorgon har vi invigninga av Lyktan mellan 10-17.

Så idag har jag bakat små pitabröd och sedan fyllt dom

med lite godsaker.

KLICKBILDER

 

Hela köksbordet är fullt vart 114 st.


 

Majonnäs, sallad, salami, brie ost och en bit paprika.


 

Majonnäs, sallad, strimlad kalkon och en bit paprika


Svårare än så är det inte att få till lite tilltugg.

Hoppas bara nu att de smakar bra.

Sedan har jag även bakat chokladbollar.


I onsdags var Karin och jag ut på en roadtripp.

Vi hade trevligt hela dagen, mycket skratt och prat o fika m.m

Tänk att vi kan ha såååååå himla roligt på våra träffar.

Men vi är ju lika tokiga båda två hahaaaaa.


Just nu regnar det hos mig men solen har lyst hela dagen.

Hoppas vi kan få sol imorgon oxå.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  



 
 
Ingen bild

Agge

20 maj 2016 17:09

Låter gott...ses imorgon...
Kram

 
Lillis

Lillis

20 maj 2016 18:27

Så mycket gott du gjort.
Lycka till i morgon,tråkigt att jag inte kunde komma får bli en annan gång
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

20 maj 2016 23:23

Vilken otur att jag inte kan komma imorgon när ni bjuder på så mycke gott :) Naturligtvis är jag nyfiken på lokalen också. Hoppas att det kommer mycke folk till er.
Ja du nog kan vi prata och skratta :) :) :) En jättetrevlig dag blev det!!
Ikväll har jag varit på Länsdans...det är så roligt att få uppleva den glädje dom har. Imorgon får vi se om nån vill ut o titta på Crusingen på stan.
Ha en riktigt bra helg/kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards