~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cina - 27 augusti 2011 18:29

Ja mina vänner nu stänger jag för 1 v semester.

Jag återkommer den 4 sept.


Vi har idag vart ner på Kina och ätit mat.

Det var supergott.

Klickbild.

Sanna äter kinamat.


Nu önskar jag er alla en fin vecka och var rädda om er. 

Så ses vi om en vecka.

 


  

Av Cina - 26 augusti 2011 14:54

Imorse åkte vi ut till apoteket så jag fick hämta

mina sockerpiller och så köpte jag imodium plus.

Så är jag garderad om skiteriet blir värre =))

Sedan var vi och handlade lite på grossen.

Tog ut lite pengar måste ju ha svenska pengar oxå.

Sedan hoppade jag in på klädhuset för att kolla efter

ett par jeansshorts men nääää de hade inga.

Men det var en jeanskjol och en tunika

Rea var det.

KLICKBILDER

   

300:- för båda.


Jag har nämligen tänkt att åka i kjol för det är varmt när vi kommer fram.

Vi åker ju från arlanda kl 6:00 på söndagmorgon.

Åker från Västerås 02:15 är ju dryga 10-11 mil upp.

Vill ha tid på oss när vi kommer fram.

Är ju så himla långt att gå till gaten sedan.


Ja om ni visste vad det skall bli skönt att få bada och bara vara

i en hel vecka.

Vi skall bo på samma hotel som förra året.

Och jag bor där för tredje gången.

Vi bor praktiskttaget på stranden.

Kan inte var mer än 50 m mer till havet.

Så frukosten äter vi i restaurangen som hör till hotellet.

Och sedan bara att gå o lägga sig i en solstol eller ner i havet och bada.

Så ni förstår va vi ska lata oss och ha det bra.


Imorgon skall vi gå ut och äta kina buffé

ihop med Sari och Sanna.

Patrik var visst upptagen på annat håll.


Nu har jag packat klart o strykt alla saker som ska strykas

och det är det tråkigaste jag vet.

Nu e det bara lite små saker som ska ner.


Japp detta vart långt idag men hoppas du orkar läsa.


NI HAR VÄL INTE GLÖMT MIN TÄVLING HÄR


Önskar alla en fortsatt fin fredag 


   

Av Cina - 25 augusti 2011 21:30

Jaha det blir en liten sen blogg idag.

Vart vaken sedan 6:00 så nu är jag ganska så trött.

Var på KBT på förmiddagen.

Och där fick jag reda på något som jag tycker är mycket tråkig.

Det var att min KBT:are ska sluta i oktober.

Och jag som haft samma i 6 år.

Jobbigt att få byta nu och även där börja om från början.

Men man får väl hppas att den jag får är lika bra som den jag har/haft.


Imorse kl 8:00 ringde min DR och alla prover var bra.

Snabbsänkan var 15 så den var lite hör men skall ta ny om en månad.

Har fått ögoninflammation igen så hon skrev ut ögonsalva.

Så nu skall det väl bli bättre.

Men fan är ju att allt ska komma nu när det snart är dags.


Nu skall jag ta mig en macka och sedan skall jag sova.

Imorgon är en ny dag.

Önskar alla en god natt.  

Av Cina - 24 augusti 2011 16:21

Ja idaghar det vart soligt och skönt ute.

Har tvättat och det har torkat ute.

Imorgon är det dags för lite KBT hos min psykolog.

Känns skönt att få det gjort innan jag åker.

Annars har det inte hänt så mycket här hos mig idag.

Håkans ögon nästan perfekta.

Han ska tillbaks om 1 år igen.

Den 14/9 är det min tur att göra ögonbottenspegling.


Det känns verkligen skönt för idag har jag fått alla papper som ska vara så jag kan skicka in till FK.

Så nu är dom ifyllda och ligger i postlådan påväg till Östersund.

Bara att hålla tummarn att det går igenom.

Nu kan jag koppla från detta tills jag kommer hem.

SÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄRLIGT.


Til kvällsmat idag blir det frasvåfflor jordgubbssylt och vispgrädde.

Det får duga idag.

Ikväll blir det fångarna på fortet igen.


GLÖM NU INTE BORT MIN LILLA TÄVLING.


Önskar alla en forsatt fin onsdag  

Av Cina - 24 augusti 2011 12:40

Nu är det länge sedan jag hade en tävling här på bloggen.

Så nu är det väl dags igen tycker jag.


Det går till så här.

Jag kommer nu att sätta ut en bild och ni ska gissa vad det är.

Och inga kommentarer kommer inte att godkännas förrän tävlingen är avgjord.

Det går att gissa flera ggr.

TÄVLINGEN kommer att pågå från den 24/8 - 6/9.

Du kan vinna 2 trisslotter.


Här är bilden.

KLICKBILD

 

Vad är detta????


LYCKA TILL!!!!


Sprid gärna denna tävling på era bloggar tack!



 

Av Cina - 23 augusti 2011 19:27

Ja inte mycket kan jag säga.

Håkan var på fm upp till ögonkliniken och gjorde

ögonbottenspegling.

Sari var snäll och körde honom då man inte får själv köra

bil efter den undersökningen.

Så kom dom hem o då fikade vi och satt o snacka.

Sedan vart det några teleonsamtal som var tvunget att fixas.


Och sedan har jag gott o sneglat på resväskan om jag ska ta o börja packa.

Men så långt har jag inte kommit ännu.

Jag vet på ett ungefär vad jag ska ha med mig.

Så det är snart ned packat.


Ruggigt på morgonen men sedan sol hela dagen.


 En annan kompis kom förbi idag när hon var ute med sina

            hund och visade sin nya frilla.

Hon hade vart o klippt sig och fytusan så snygg hon var i håret.

Önskar att jag hade hennes hår ibland.


Ikväll ska jag se Fångarna på Fortet.


 


Nu önskar jag alla en fortsatt fin tisdagskväll  

Av Cina - 22 augusti 2011 18:03

Har absolut inget att komma med idag.

Regnat hela dagen nästan liten ljus strimma på em.

Men annars regn och rusk och höst väder.

Så det får bli en kort blogg idag.

Hur som helst så längtar jag nu bara bort till sol och värme och HAVET.


 


Önskar alla en fortsatt fin måndagskväll   

Av Cina - 21 augusti 2011 18:40

Idag på eftermiddagen var det meningen att jag och Sanna och Sari skulle

åkta till Köping för att kolla på Nanne Grönwall och Danny.

Men det vart inte så, dels har jag ont i min rygg och sitta

där på en tältstol i fuktigt väder är väl ingen höjdare.

Och jag vet hade vi åkt så har jag fått sota för det hela nästa vecka.

Så vi hoppade över det.

Hade vart roligt att sett Nanne live men det blir väl andra tillfällen.

Danny gör mig just det samma för honom är jag inget fan av.

Man vill ju vara kry tills på lördags natt när vi ska åka upp till Arlanda.


Vi fick lite fika gäster istället.

KLICKBILD.

 

Sanna och hennes storasyster S kom och fikade.

Ja Sari var oxå med.

De skulle köra hem storasyster S så då stannade dom till här.

Storasyster S har vart hos Sanna hela helgen.



Ja ni mina vänner nästa söndag så här dags så sitter nog Karin och jag på

någon ute servering i Side och äter mat.

Då har vi badat och fått första solen på oss kan jag tro.

Häääärligt det ska bli.


Nu önskar jag er en fortsatt fin söndagskväll

och en fin kommande vecka  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards