~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Cina - 18 augusti 2008 19:37

Usch idag har det vart ruggigt ute, regn lite imorse men det är så himla rått o allt känns vått. Vad har då hänt hos mig idag, ja vi var ute med våra vänner o åt lunch idag vid 13:30 sedan så var vi och handlade lite. Får handla lite mer imorgon när vi ändå ska ut o klippa oss. Och jag kan ju säga att det ska bli såååååå skönt att få av sig håret.


Sedan pratade jag med min mamma på eftermiddagen och nu har mamma o pappa bestämt sig för att flytta till en 2 rums hyresrätts lhg. De har just nu en 4:a och det behöver dom ju inte. De använder ju bara nedervåningen nu när pappa är sjuk. Och dess utom blir det billigare de sparar över 2000:-.

Det är en bostadsrätt dom har nu o även den som dom skall flytta till. Det är bara 2 dörrar emellan där dom just nu bor o det är ju helt perfekt då kan man bara bära över allt, man behöver ingen släpkärra o så. Det ser lite ut som radhus. Är faktiskt riktigt mysigt kvarter. Och så har min bror o hans familj bestämt att de skall sälja sitt hus och köpa mammas o pappas bostadsrätt. Så det blir bra för alla.



Ha en bra kväll i kylan, tänd lite ljus o mys.

Ja sätter fram lite kaffe och en bit sibyllakaka för den som vill ha.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards