~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Cina - 16 februari 2009 09:48

VI GLÖMMER VÄL INTE OCH GÖRA ETT KLICK FÖR SKOGEN . KLICKA PÅ LÄNKEN NEDAN OCH SÅ KLICKAR DU PÅ DEN GRÖNA KNAPPEN TILL VÄNSTER. VI MÅSTE RÄDDA SKOGEN I VERLE. TACK FÖR ATT DU KLICKAR!! http://www.ettklickforskogen.se/

Av Cina - 16 februari 2009 08:14

Ja då var det måndag igen och åter dags för KBT hos Gunilla. Tycker att det är skitjobbigt att gå dit numera men det blir ju bra bara jag kommer dit men det är just när man ska iväg som det känns jobbigt. Idag får jag väl reda på hur hon såg mig bland folk förra veckan. Ska bli spännande och höra vad hon säger.


Igår söndag var det en lång och tråkigt dag ända tills telefonen ringde mot kvällningen och det var ju min KÄRA VÄN RUTH som var i andra änden av telefonen. Det är alltid så roligt att prata med henne. Vi pratar om allt och då menar jag verkligen allt. Både sorg och glädje och hundar o katter m.m DU SKA VETA RUTH ATT DU HAR ETT HJÄRTA AV GULD!!!! Resten av söndagskvällen flöt på bra och jag kände mig lätta inombords när man fått pratat av sig om saker och ting. TACK FÖR ATT DU FINNS OCH ATT DU BRYR DIG!!!!


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fin dag.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards