~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Cina - 2 januari 2010 19:30

Ja då var man utan mobil då.

De skulle skicka iväg den och det skulle ta 10-14 dagar.

Hur tusan ska jag klara mig utan.

Måste nog köpa en ny lite billigare o ha vid sådana här tillfällen.

Kanske åker iväg och gör det imorgon.

Sari gjorde mig sällskap på stan ja vi var inte borta så länge.

Vi var in till optikern oxå men inte heller där kunde de fixa som jag ville.

Så de bytte dessa vingar till silikon vingar.

Men nu ikväll så rinner det blod från såret jag har på näsan.

Så det blir nog iallafall till att byta till anda glasögon.

Vi tog även en fika på stan.

Och när vi satt där o fika så kom jag på att jag skulle vilja klippa mig.

Hade sett en tjej tidigare i veckan som var så snygg i håret.

Och det var så jag ville ha.

Men jag vela fram o tillbaks för att sedan bestämma mig att nu ska jag klippas.

Så vi gick till ett ställe som hade Drop in.

Och ja sa hur jag skulle ha det ok så hon.

Och den första tussen hon klippte av så såg jag att det skulle bli väldigt kort.

Men det var så dags då och säga något för man kan ju inte limma fast det.

Ja som ni förstår så vart det inte alls som jag hade förklarat för tjejen.

Men men håret växer ju ut igen.

Det blev alltså för kort i mitt tycke.

Men det kasnke blir bra när jag får fixa till det själv.

Och så har det nog växt ut en del innan kryssningen.

TÄNK ATT MAN ALDRIG ÄR NÖJD.....=((


Ja detta var min lördag och nu skall jag kolla på Robinson.


Önskar alla bloggvänner o läsare en fortsatt bra lördagskväll.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards