~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Cina - 30 januari 2010 14:29

Ja det tycker jag att det var på Let´s Dance igår.

Hur i hela fridens dagar röstar svenska folket.

Näää tycker nog att de ska ta och ändra reglerna så att det

får avgöras av en panel eller något liknade istället.

Willy t.ex vad gör han där inget vill jag påstå.

Folk har bara roligt åt han...men finner inget roligt i den karl över

huvudtaget bara en "FJANT".

Angetha Sjödin var inte min favorit meeeeeeeen tycker iallafall att hon

var/är himla duktig och skulle ha vart med bra mycket längre.

Hade nog räknat med att hon skulle vara en av dom som var med i slutet.

Men ack vad man bedrog sig....

Näää fytusan så ORÄTTVIST.

Finns dom som ska hålla sig till det dom är bra på.


SÅ TYCKER JAG!


******************


Jag har en brorson som heter Fredrik och han är 18 år och går ut sin kockutbildning nu i sommar och står färdig kock.

Idag har han vart med och tävlat i något som heter

 GYLLENE MORTELN som annordnas i Köping.

Han var även med förra året och han VANN då oxå. 

Maten han gjorde från råvarukorg de fick var lammfärs spett med mynta och vitlök och en myntasås och couscous sallad.

Sen pannacotta med jordgubbscoulis.

Låter himmla gott tycker jag.

ROLIGT NÄR DET GÅR BRA FÖR UNGDOMARNA

 

GRATTIS FREDRIK TILL FÖRSTA PLATSEN ♥

 

******************

Ja så hejar jag på SANNA i kväll i ROBINSON.

Hon är en VÄRDIG vinnare.

 

Ha en fortsatt fin lördag.

Som är lite kylig - 14 här nu.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards