~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Cina - 10 augusti 2011 18:09

Ja fytusan vad ont jag har i min rygg o kropp idag.

Det måste vara detta regnväder som ställer till det.

För nu har det regnat precis hela dagen och åskan

gick i morse men den var låååååångt borta.


På fm idag så tog vi en sväng hem till min kära bror han

skulle hjälpa mig att sätta på film på min display på min mobil

jag vill inte ha en massa repor på den.

Och så visade han mig lite saker som jag inte fatta (lite trög i bollen)

Men nu vet jag en hel del.

Tack kära broder 


Fick ett sms från Patrik idag om att Sanna ville ha pannkakor

imorgon och det är väl klart att farmor skall fixa några.

Skall bli skönt att dom kommer hem och att ha dom på hemmaplan.

Ska bli kul och se vad Sanna har fotat.

Hon fick ju en kamera av oss innan hon åkte.

Hon var så glad hon hade fått en "vuxen kamera".

Och hon är jätte duktig att fota hon provade här innan

dom åkte och det va som om en vuxen tagit dom.


Nu har vi ätit ugnsomelett med kräftstjärtar

det var inte alls så dumt ska jag säga.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin kväll

och hoppas på lite flera kommentarer  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards