~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Cina - 27 september 2011 12:18

Ja idag skall Patrik, Sari och Sanna flytta.

Och vi ska staxt åka dit med en säckkärra.

Så skall vi hjälpa till och plocka upp lite kartonger.

Det stora sakerna får andra bära varken Håkan eller jag orkar det.

De e tur det inte ska flytta så långt de skall bara flytta en port

på samma gård dom bor.

Nu får dom en stor 4:a så det blir nog bra.



På fm satt jag o skickade efter lite kläder vill ha tag på en ny jacka

till vintern men jag hittar ingen som jag vill ha.

Den ska gå ner över ändan.

Men detta blev det iallafall.

KLICKBILDER

 

Leggings


 

En snygg tunika.


   

Och så dessa.

Den till höger skall jag ha under den som är till vänster.

Då kommer spettsen som är på underklänningen att hänga

fram så man ser den.

Ja lite tufft så där.

Man måste ju tuffa till sig lite...=))


Lite rå kallt nu på morgonen tycker jag.

Jag har ju min dumma hosta kvar så helt kry är man väl inte.

Kanske för det man fryser oxå.


Ja igår betalade jag in det första på vårna semetsre 2012.

Känns så skönt att ha det att se fram mot nu när

denna hemska vinter kommer.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdag  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards