~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 februari 2008

Packad och klar............

Av Cina - 20 februari 2008 08:48

 


Ja nu är jag packad och klar för avfärd. Bussen går 13:25 från stationen. Är uppe i Stockholm vid 15:30. Sedan tar det tid att få gå ombord på Cinderella. Man brukar släppa på vid 17 tiden. Sedan kan ni tänka på mig när jag vid 18:30 tiden sitter o äter ett häligt smörgåsbord. Jag tar kameran med så nu får se lite bilder när jag kommer åter imorgon kväll, är hemma på station vid 18:00. Håkan kommer ner och hämtar oss. Ja ser fram mot detta dygn, ska bli roligt att få åka iväg o koppla av lite. Fast man brukar vara ganska så trött när man kommer hem, iallafall jag. Men vad gör väl det när man haft roligt. Kommer inte att släpa hem en massa flaskor för det är ingen som dricker upp det. Ja kommer köpa lite godis, är ju snart Påsk. Hade tänkt köpa till 3 påskägg, och till vilka de är kan jag inte skriva här....hahahaha. Det får ni veta senare fram mot Påsken. Ja kommer nu inte kunna vandra runt i era bloggar ikväll men lovar att jag kommer in till er imorgon kväll o kikar vad ni haft för er när jag vart borta.

Ha det så gott! DET SKA JAG HA!!!!!



 
 
Ruth

Ruth

20 februari 2008 09:43

Kan bara hålla tummarna och hoppas ni får en hejdundrande resa och mycket trevligt på dansgolvet. Skall tänka på er i natt !
Lyckokramar !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

20 februari 2008 09:45

Hittade du något att stoppa ned i väskan till kvällen.. eller det kanske inte är klart i skrivande tid..
Ja det en en trevlig resa.. Vi brukar åka rätt så ofta, även med jobbet..
Hoppas att det blir fint väder, så ni kan njuta av skärgården.. på hemvägen...
Have a nice trip..
Kram

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Inger

Inger

20 februari 2008 09:49

Hoppas du hittade något klädesplagg att stoppa ned i lilla väskan...
Det är en trevlig tripp. Vi brukar ofta åka med jobbet,, även maken och jag åker ibland.. men nu är det ett tag sedan..
Äta lite god mat.. och dansa natten lång. . hihi, ger bra motion,.
Härligt att kunna njuta av skärgården på hemvägen..
Have a nice trip..
Kram

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Ingen bild

cattha

20 februari 2008 09:51

HA NU SÅ JÄTTEKUL,
o skäm ej ut dig,haha skoja bara
hörs när du kommer hem
cattha

 
Marianne

Marianne

20 februari 2008 20:08

Oj, nu när jag skriver i din blogg så är du kanske uppe och tar en svängom på dansgolvet. Jag hoppas din resa har varit fin.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

20 februari 2008 21:00

Hoppas att resan har varit trevlig....kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

21 februari 2008 17:45

Hoppas du har haft en bra resa!
Kram

http://malin-1988.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

21 februari 2008 19:12

Hoppas verkligen att du haft en underbar resa:) Lite avis är jag allt!

Kram

http://wanilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards