~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 juli 2008

Ännu en het dag till ända..........

Av Cina - 27 juli 2008 21:00

Ja nu kan vi lägga denna heta o varma dag bakom oss oxå. Hoppas att det blir svalare i veckan nu för detta är inte alls skönt. Man duschar o duschar i kallt vatten men det hjälper ju inte de heller. Jag vet att jag inte ska klaga men jag gör det ändå för jag lider när det är så här varmt o ni kan ju tänka er hur mina ben ser ut fy17 säger jag bara. Hjälper ju inte att man har dom i högläge heller o stödstrumpor jaaaa de tar jag INTE på mig när det är så här varmt. JAG VÄGRAR!!! Och då kan jag ha mina tjocka ben, får skylla mig själv det vet jag......


Trodde att det skulle bli åska nu ikväll men det ser ut som att det går på sidan om Västerås. Och det var väl tur de, men lite regn skulle inte skada.

Jag tog iallafall cykeln o åkte ner till affären idag o det var himla varmt fast lite fläcktade det ju. Har inte så långt till affären tar bara 5 min så det var ingen lång tripp jag gjorde....hahaha. Annars har jag gjort minsta möjliga idag.....VART LAT!!!!!


Så här ser det ut just nu hos mig, visst e det vackert!!!???


Hoppas alla mina bloggvänner får en skön o behaglig vecka!

 
 
lillis

lillis

27 juli 2008 21:52

Vilket vackert kort du tagit.Det skulle behövas att det åskade även fasst jag är rädd men luften blir skönare.
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
corina

corina

27 juli 2008 22:08

Värmen är hemsk! Tog en tur med båten,det svalkade ordentligt idag,verkligen härligt!

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

27 juli 2008 22:25

Vilken fin bild du tagit på himmeln. Visst är det varmt, jag tycker inte heller om denna värmen 20 grader passar mig bättre.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

27 juli 2008 22:44

Ja detta vädret är på allas läppar, inte konstigt alls, det är ju vidrigt. Hoppas det kommer lite regn i morgon em. eln, solen kan skapa vacker konst också, det gillar vi :-)
Nå håller vi tummarna att vädret blir svalare. Förresten tack för tipset om sniglar som kom i min brevlåda, skulle skrivit till dig i går men kom mig inte för i värmem. Men i denna torkan så syns inte sniglarna till dess bättre.
God natt !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
vivan

vivan

27 juli 2008 22:47

Stackars dig...inte kul med dina ben...äter du någon diuretika??typ "furix"?
högläge är bra...men du kan ju inte ha dem i luften jämt....cykla är bra för cirkulationen!
nu blir det svalare...bara 22,5 kl 23,00
kramiz:) har grattat Gerti

http://vwellermo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards