~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 september 2008

NY HUVUDKUDDE.......

Av Cina - 23 september 2008 14:26

Kommer ni ihåg att jag har skrivit om huvudkuddat i ett tidigare inlägg.

Men nu har jag åter vart ute o köpt nya kuddar till oss båda och jag vet ej om jag kan sova på denna heller men det återstår att se i natt. Ja ni får läsa medföljande papper under bilden.



Världsnyhet orientalisk sovhemlighet!

Upplev den mest komfortabla och avslappnande sömnen i hela Ditt liv!


Japakawa kudden - ger mer avslappnad och behaglig sömn som förebygger, smärta, muskelspänningar, svettningar, stel nacke, sömnproblem och snarkningar. Inte undra på att över 90% av japanerna sover med kudde fylld med boveteskal!


Japakawa kudden av 65% polyester/35% bomull är fylld med förstklassigt kontrollerat boveteskal.


Formar sig perfekt när du sover på rygg
Formar sig som du önskar när du sover på magen
Formar sig behagligt följsamt när du sover på sidan



Vanliga kuddar ger inget stöd åt nacken och böjer ryggraden vilket resulterar i att värk uppstår i såväl huvud, som nacke och rygg. Problem som kan bli bestående och förvärras.

Japakawa kudden formar sig efter huvudet och nacken och ger därmed fullt stöd, vilket resulterar i att ryggraden håller sig rak. Sömnen blir vilsam och avslappnande, du vaknar pigg och utvilad.

Japakawa kudden ger dig fast stöd och gudomlig mjukhet. När du lägger dig om kvällen följer kudden mjukt huvudets och nackens linjer tack vare det allergitestade boveteskalet som den är fylld med. Kudden är så formbar att den går att använda var som helst på kroppen. Den följer minsta rörelse du gör då du måste ändra sovställning.

Enligt orientaliskt medicin sover man bättre när huvudet är avkylt. Boveteskalet i kudden gör att luften cirkulerar och kyler ner kudden så det känns behagligt när man sover. Många kuddar är av konstmaterial, skumgummi, fjädrar etc vilket gör dem obehagligt varma och förhindrar en skön sömn under natten.

Japakawa kudden är så allsidig att den passar förutom till huvud och nacke även till korsryggen i sängen. Tag med den i bilen, framför TV:n, på resan och där du sitter länge.



PROVA I 14 NÄTTER!
Är du inte nöjd med Japakawa kudden så får Du pengarna tillbaka.

 
 
lillis

lillis

23 september 2008 15:53

Carina min dotter har en sån kudde och hon tycker att den är kanon, hon har problem med nacken
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

23 september 2008 17:20

Får hoppas du sover bra med den nya kudden!
Kram

http://malin-1988

 
Ingen bild

Helena

23 september 2008 17:38

En riktigt bra kudde är bara ett måste....Hoppas du sover gott på den inatt!!!Kram

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

23 september 2008 19:57

Det låter spännande.
Hoppas du lyckas sova bättre med denna kudde.
Själv letar jag också efter en bra kudde.
Ser fram emot när du berättar hur det gick.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Corina

Corina

23 september 2008 20:16

Hm....kanske skulle prova den kudden jag också.Skulle kanske sova bättre då....man vet ju aldrig ! Hoppas den ska fungera för dig !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

23 september 2008 20:23

Kramis och sov så gott på nya kudden!

http://millis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

23 september 2008 22:28

Låter intresant, kudde med skal, vill tro att det tar några nätter innan du har vant dig. Själv kan jag inte sova utan min Tempurkudde, när jag köpte den så var det svårt att vänja sig, men nu är den oumbärlig. Blir nog konstigt för dig i natt, när du vant dig kan du inte vara utan.
Sov sött !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

24 september 2008 00:26

Hoppas du ska trivas med din nya kudde. För det är svårt att hitta en kudde som passar och är bekvämt. Jag har nog provat det mesta som finns på marknaden och nu växlar jag mellan min tempur kudde och en dunkudde. Men den sort du har nu har jag inte provat. Spännande att få höra vad du tycker och om det är värt att själv testa.
Lycka till och sov gott.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards