~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Cina - 20 januari 2008 14:01

Imorse tog jag ett långt varmt bad, och där låg jag och tänkte på hur det blir när min son o sonhustru ska åka till Turkiet och Side. Jag har ju vart där många gånger men det är 5 år sedan jag var där sist. Så det har nog förändrats lite kan jag tro. Men det ska bli skönt. Hoppas bara att det inte är 40 grader där då. Men då får man väl ligga i havet eller i poolen o försöka svalka sig. Men både havet o poolen brukar ju vara varmt de oxå.

Skönt att ha något att se fram emot. Och jag hoppas att jag mår bra då. Men jag ska kämpa på för att jag ska må som en prinsessa...=)) Håkan vill inte följa med för han tål  inte solen så han stannar hemma hos våra katter. Tycker det är synd att han inte följer med men jag kan inte tvinga honom heller. Jag fick ju denna resa av honom i julklapp....han är snäll han. Ska även bli kul att få vara tillsammans med son o sonhustru i en 1 vecka. Vi har ju rest tillsammans tidigare så det ska inte vara några problem. Ja detta var lite om vad jag låg o tänkte på i mitt bad!


ha en fin söndag!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards