~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

VÄNNER SOM SVIKER..........:((

Av Cina - 25 mars 2009 12:03

Ja är både arg, ledsen och besviken. Klockan 7 imorse så ringde min väninna Monica och sa att hon inte kunde åka med till Åland idag. Hon hade en mycket dålig ursäkt som jag inte vill gå närmare in på. Men detta har hon vetat i 1 månad. Så hon skulle kunna förberett sin sambo om detta lite tidigare. Men kan man inte prata med varandra så är det svårt. Så nu blir det bara att stanna hemma. Håkan vill INTE åka och jag har ringt 4 st andra vänner men ingen kan följa med på grund av att de jobbar. Och man får ju inte pengarna tillbaks, i och för sig handlar det inte om så mycket pengar heller 295:- men det är klart de hade jag kunnat haft till något annat. Känns som om man spolar ner pengarna och man är ju inte gjjord av pengar. Men nu vet jag att jag aldrig mer skall bestämma något med henne. Känner mig mycket SVIKEN O BESVIKEN på henne.


..................................................
............................................


Pratade med mamma i telefon imorse och hon skulle på kontrast röntgen idag vid 13:00. Hon skulle börja dricka kontrast vid 11-tiden. Men hon var vid gott humör iallafall och hon sa att hon inte hade tid att ligga där men jag sa att hon ska bara ligga o stressa ner lite. Tyvärr hade hon inte sovit en blund inatt men jag kan förstå att hon inte gjort det. Är ju ovant att ligga på lasarett. Men hon får nog be om en sömntablett till natten som kommer.


Ha en fin dag alla mina bloggvänner o läsare.

 
 
agge

agge

25 mars 2009 13:00

Men vad tråkigt, detta med Ålandsresan...jag förstår om du är ledsen , arg och besviken. Det skulle jag också vara....

Hoppas att allt går bra med din mamma och att hon kan varva ner lite...inte bra att vara stressad

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Anki Enbom

Anki Enbom

25 mars 2009 13:02

Vad tråkigt.
Skulle känna samma sak som dig.
Hoppas du kommer iväg snart på en annan kryssning
Kramen

http://www.ankiskatter.blogg.se

 
Corina

Corina

25 mars 2009 14:00

Så himla trist ! Skulle reagerat på samma sätt som du i detta fallet, fy tusan ! Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
Yvonne R

Yvonne R

25 mars 2009 16:53

Så jätte tråkigt, förstår att du känner dig både besviken och sviken.

Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

25 mars 2009 17:09

Det var ju tråkigt att det inte blev någon kryssning!
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Marketta

Marketta

25 mars 2009 17:14

Vad tråkigt. Jag hade nog kännt likadant. Vet ju hur det är när jag anmält mig på nån tävling, och man blir sjuk. Man åker oavsett hur dålig man än är, för har man betalat så så har man.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

25 mars 2009 17:23

Förstår att du är besviken och ledsen det skulle jag oxå vart.Vad skönt att din mamma är vid gott mod
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Jenn

Jenn

25 mars 2009 18:28

Nei nå ble jeg lei (ledsen) på dine vegne,det var virkelig synd at hun ombestemte seg i siste liten.Fryktelig dårlig gjort:(

Så fine bilder i forrige innlegg,rett og slett nydelige.
Og så fin ny bakgrunn du har her,nå kan påska komme:)))

Klem til en god bloggvenn.

http://skriverier.jenn-k.com

 
Monica

Monica

25 mars 2009 19:05

Det var riktigt dåligt gjort av din så kallade väninna, så gör man bara inte. Tycker så synd om dej att du inte kom iväg på denna resan som du som vanligt hade glatt dej åt.

Stor kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Ingen bild

cattha

25 mars 2009 22:28

nä så gör man inte om man inte har giltigt skäl.
ha de bra cattha

 
Marianne

Marianne

25 mars 2009 22:40

Man bryter inte ett löfte och det var nedrigt gjort av din så kallade väninna. Jag förstår att du är både besviken och ledsen just nu. Men det går fler resor och du får bestämma med en mer pålitlig vän nästa gång. Jag tycker att din väninna ska betala din förlust på resan. Har hon inga giltiga skäl så är det ju hon som gjort att du inte kan åka.
Skönt att din mamma är vid gott mod. Jag hoppas att hon snart är kry igen.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

26 mars 2009 07:15

Glömde att skriva att du gjort fint på bloggen
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards