~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Mamma har permis.......

Av Cina - 27 mars 2009 18:27

Ja idag så styrde vi kosan mot Köping igen. Först var jag ner på stan och köpte 20 rosor och en kvist brudslöja till mamma. Jag handlade ju i tältet som jag visade blommor från i måndags. Och vet ni denna bukett kostade ynka 100:- snacka om billigt! Var in o handlade lite smågodis o en dricka och några plommon till mamma och en dosa snus och en sharon till pappa.

Det hade precis fikat när vi kom idag så Håkan surrade lite med pappa medan jag pratade med SSK och på onsdag skulle pappas DR komma på husrond. Då SSK skulle ringa mig på onsdag. Berättade även för pappa att mamma var på sjukhuset men han sa bara jahap jahap ja ja. Ja la i kull pappa lite på sängen innan vi åkte därifrån och pappas rumskompis la sig oxå en stund.


Sedan var det mammas tur att få besök. Hon hade ju vart på magnet röntgen idag så hon vila och läste en tidninga när vi kom. Vi hade nog vart där 20 min när en SSK kom in o sa att hon skulle få permis äver  helgen om hon ville det och det va klart hon ville de. Hon skall nu tillbaks på måndagmorgon och då blir det en gyn-undersökning. Medan vi väntade på att DR skulle komma så packa mamma ihop lite saker som hon ville ha med hem. DR kom och sa att det gick bra för mamma att åka hem och att alla prover var lika fina idag som tidigare och att hon såg lite piggare ut. Och talet är mycket bättre men inte helt riktigt ännu. Rosorna fick hon ta med sig hem för dom vill hon ju inte lämna kvar för som hon sa, då har jag ju ingen glädje av dom. Och det är ju helt rätt.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin fredagskväll i snöyran!!!

 
 
agge

agge

27 mars 2009 19:42

vad skönt för din mamma att komma hem över helgen...det låter ju bra att hon verkar piggare igen. Hoppas att hon är helt återställd snart...Vilket vinteroväder vi har idag. Usch....
Ha en skön fredagkväll

http://agges.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

28 mars 2009 12:05

Vad gott att din mamma fick komma hem under helgen

http://prilyckans

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards