~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Ute med pappa idag....

Av Cina - 5 september 2009 20:22

Idag styrde vi kosan mot Köping vid halv ett tiden jag skulle hämta pappa på Näckrosen kvart över ett hade jag bestämt. Och regnet hängde i luften och jag tänkte jäklar om det börjar regna men solen titta fram när vi kom närmare Köping. Ja sprang upp och hämta pappa och han låg på sin kökssoffa som vi ställde dit och myste och jag frågade om han ville med ut och åka ja visst visst sa han o upp på benen omgående. Så tog jag på honom varm jacka ( de äldre är ju så frysna ). Sedan tog vi hissen ner och så hoppa vi i bilen och styrde kosan mot Strömsholm och Markan. Där fikade pappa och Håkan. Bilder kommer här.

Håkan och pappa fikar, kanelbulle och en bakelse. Jag hoppa över det.


Pappa njuter av sin kanelbulle........


Ja vad tror ni inte pappa avslutade dagen med .....jooooo glass.....


Vi var ute i 2 timmar så när pappa kom tillbaks så var han trött.

Och när vi kom in så frågade han vad ska vi göra här.

Jag förklarade för honom att han bodde där och så visade jag hans namn

som står på hans dörr och han läste högt LENNART de e ju jag de sa han då. Ja vi knackar på och ser om det är någon hemma sa jag.

Ja sa han då, så då öppnade jag dörren och så säger han så här.....

Den där soffan känner jag igen det är ju min kökssoffa FAN så dum jag är.

Och sedan så titta vi på kort på pappa som barn/ung och då

kände han igen sig o sa igen fan va dum jag är jag bor ju här.

Så jag hjälpte pappa på toa och sedan sååå fick han vicka i kull sig i sin säng för att vila sin rygg. Och han var nöjd med dagen och det var vi oxå.

Inget regn kom det heller.

Så det var våran lördag och den var trevlig!


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra lördagskväll

 
 
caritha

caritha

5 september 2009 21:14

Syns att pappa din haft en härlig dag,och glass fick han oxå hihi.ha det bra/caritha

http://caritha

 
Malin

Malin

5 september 2009 21:17

Vilken mysig dag ni haft:) mysiga bilder! Kram

http://malin-88.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

5 september 2009 22:31

Vilken god fika ni köpte på eran utflykt i dag. Så mysigt ni fick och regn blev ni skonade ifrån. En lyckad dag med pappa, kunde det bli bättre ?
Kramen

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

6 september 2009 11:29

Så kul för din pappa att komma ut lite,och i Strömsholm är det ju så fint
Ha en bra dag
Kramen

http://danslillis

 
agge

agge

7 september 2009 12:16

Jag blir så glad när jag läser och ser hur bra ni tar hand om din pappa. Vilka underbara smultronställen han får komma till och vad gott han tycker det är med glass...

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards