~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

3,5 månader sedan jag tog ett bloss.......

Av Cina - 23 februari 2010 15:58

Ja idag är det 3,5 månader sedan jag tog mitt sista bloss.

Fasen vad tiden gått fort eller har den verklgen gjort det......

Vad har då hänt här idag då....

Ja det snöade på morgonen men sedan vart det uppehåll.

Blåser friska vindar lite kallt om näsan.

Vart ut till Maxi och handlat lite idag.

Var även in på apoteket och hämtade medicin.

När vi kom hem så tog jag en promenad ner till banken

jag hade ett ärende dit som jag skulle fixa.

Inte har jag hört ett ord om det kommit någon mobil till mig heller.

De skulle ju sms:a från telia när den kommit.

Men ack så lång leverastid det är.

Jaja bara att vänta och se.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll.

 
 
Malin

Malin

23 februari 2010 18:38

Grattis vad bra jobbat av dig. kram

http://mallan-88.blogspot.com

 
Tina

Tina

23 februari 2010 19:18

Hej vännen!!
Grattis!! Starkt av dig!! Va stolt & sträck på dig för det är ingen lätt sak att sluta med Mr Prince!!!
Då har du fått endel ärenden gjorda idag..skönt!
Detta med mobiler..suck.. tycker det är så dåligt att man ska behöva vänta så länge!!
Hoppas du får den snart!
Ha en fin kväll söta du!
Kram Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Kram Ruth

Kram Ruth

23 februari 2010 20:42

Tycker du har varit otroligt duktig med att hålla Hr. Prince borta från dig, du är ett föredöme för alla som går i samma tankar, det gäller att vara målmedveten och envis, du har varit båda delarna.
Mobilen kommer nog vad det lider, du har ju en ersättare fortfarande, eller ?
Ha en fortsatt fin kväll !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

23 februari 2010 21:06

Kämpa på .....innan du vet ordet av har du varit rökfri ett år.

Idag har vi haft sol hela dagen, skönt!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

24 februari 2010 06:27

Bra kämpat med ciggen
Önskar dig en bra dag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
elin

elin

24 februari 2010 20:57

grattis!

http://pellepennan.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

24 februari 2010 22:26

Grattis till 3,5 månader utan cigg.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards