~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Solig dag idag!

Av Cina - 8 mars 2010 16:10

Oj vilken underbar solig dag vi haft!

Det var + 12,5 grader i solen på baksidan och det droppa från taket.

Droppa kanske e dumt att säga för det rann ner.

Hääääärligt nu när man börjar se att det kanske kommer en VÅR!


Är inte 100% bra i min mage springer på toa lite för mycket.

Men tror inte att det är magsjukan men man vet ju aldrig.

Mår inte illa än och det är skönt för jag tycker inte om att spy.

Bjuden på kalas imorgon men måste nog tacka nej.

För jag vill inte smitta ner någon och pappa kommer oxå.

Min brors fru fyller år imorgon.

Inte så roligt om pappa skulle bli magsjuk om det nu är det.


Jaha i kväll börjar SALTÖN på ETTAN kl 21:00 och då är det SPÅRLÖST

på 4:an  ja jag vet inte vad jag ska kolla på men det lutar åt SALTÖN.

Jag gillar den serien.

Ja det blir tvkväll för mig.

Förkväll

Halv åtta hos mig

Familjen Annorlunda

Spårlöst eller Saltön


Önskar er alla en fin fortsättning på Internationella Kvinnodagen



 
 
Yvonne R

Yvonne R

8 mars 2010 16:26

Det är nog våren som börjar att komma så smått ;)
Jag hoppas att du inte blir magsjuk, det är hemskt
Det blir Saltön för mig ikväll en serie som jag gillar skarpt
Ha fint

http://yvonne.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

8 mars 2010 18:05

Även vi har haft en kanondag,och nu börjar jag på tro att våren är på väg. Jag vet inte om det blir Saltön eller Spårlöst
Ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Tina

Tina

9 mars 2010 07:27

Hej vännen!!
Hoppas du mår bättre idag!! Ja, nu börjar hoppet faktiskt infinna sig om att vi faktiskt SKA få VÅR =)
Känns underbart! Men en stor nackdel med våren är alla som lider av vårdeppighet. Har märkt en STOR ökning den sista veckan på jobbet! Många som hemskt dåligt.
Vad ska du hitta på denna dag?
Bra val tror jag att du stannar hemma från kalaset.
Vila dig mycket vännen!!
Varm krya på dig kram Tina

http://www.tina-livetrhrochnu.blogspot.com

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

9 mars 2010 14:57

Hoppas verkligen att du blir bättre i magen snart. Tråkigt att inte kunna gå på kalas.
Visst är det härligt när snön smälter undan i dagsmejan. Mer av den sorten vill vi ha;)
Soliga kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards