~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Skitväder.......

Av Cina - 21 april 2010 15:10

Ja idag är det ett riktigt "skitväder".

Det snöade ett tag och nu vräker det regn ner.

Och det är kallt som fasiken ute.

Inget skönt alls.

Undrar vart VÅREN är!!!???


Idag har jag inte gjort så mycket.

Vikt en massa tvätt och medan jag hämtade

mer som skulle vikas så hade dessa varelser

tagit plats på min rena tvätt!

Ja det var ju så typiskt  Elvis och Cromiz för dom älskar

båda ren tvätt och när den är precis uttagen från tumlaren.


Min mage är inte som den ska.

Får springa på toa stup i ett.

Måste ta upp detta med min DR.


Ja ikväll skall jag kolla på Drömmen om Italien.


Ha en fortsatt fin em/kväll.


  


 
 
lillis

lillis

21 april 2010 18:53

Först och främst Ett stort tack till dig Cina för att du gjort så fint på min blogg,jag vet inte vad jag ska göra för dig i stället.
Här har vi oxå haft skitväder i dag. Så fina dom är Elvis och Cromiz typiskt katter att lägga sig på rena kläder
Ha en skön kväll
Bamsekram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
MAlin

MAlin

21 april 2010 20:14

Kanon fint du gjort på bloggen,behagliga färger=) Kramar

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tulta@live.se

21 april 2010 20:23

Va fint du har gjort på blogg-bakgrunden.ja,vi har verkligen aprilväder.Fy va´kallt regnet var när jag cyklade hem-längtar efter sol o värme/kramar

 
Monica

Monica

21 april 2010 21:36

Vi har också haft *aprilväder* idag.
Så fina och oskyldiga dom ser ut, Cromiz och Elvis där dom ligger på den rena tvätten....så typiskt katter att placera sej på det dom inte ska.

Snygg bakgrund du har gjort!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 april 2010 09:14

Så fint du har fått det här inne, du ser, det finns flera färger en lila hehe. Växlande väder här också med flera minus varje natt, men vi får inte glömma att det fortfarande är April, värmen kommer och vi får skynda långsamt, den riktiga våren kommer snart.
Ha en fin dag, här skiner solen i dag.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

22 april 2010 11:56

Vi har haft snö som låg kvar under natten och sedan minusgrader från kväll till morgon. Brr, är riktigt trött på det kalla vädret och längtar efter värme.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards