~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Cina - 18 december 2010 17:41

Ja nu är lilla Maja hemma i sitt lilla kryp in i Köping.

Skönt att få komma hem och skapa sig egna rutiner.

Lilla stumpan är ju inte ens 3 dagar.

 

Här sover hon sååå skönt.  


KLICKBARA BILDER


 

Sedan lite MYS med Pappa Johan i soffan.

Åhhh vad jag längtar att få träffa det lilla pyret.  


***********************************

Igår kväll så ringde min DR som jag hade på akuten i torsdags.

Och han berättade att jag har någon bakterie i blodet.

Men att han visste inte än vad det var.

Han skall ringa mig på måndag så får jag väl reda på något.

Och jag vill ju inte åka och träffa Lilla Maja förrän

jag vet vad jag bär på för bakterie.

Min arm gör ont men som sagt är jag bättre.

Nu kan jag iallfall klä mig själv.

Känns skönt att det går åt rätt håll.

Har sovit hela natten i natt oxå.


************************************


På förmiddagen idag så åkte vi ut till Maxi och handlade lite.

Var ju tvungen att få hem lite varor.

Nu är det bara lite småsaker som skall handlas

och så en julklapp.

Denna fina blomma fick jag idag.

 

Tack tack !!!!


Ja det var allt från mig för idag.  

Av Cina - 18 december 2010 14:03

Här kommer mitt julkort till alla mina bloggvänner.



 


**********************************


Mina julkort som jag har fått.


  Tack Marianne


 

Tack Caritha


  Tack Marketta


 

Tack Astrid


  Tack Yvonne


  Tack Lillis


  Tack Malin


 

Tack Lillis


 

Tack Eva & Jonny


 

Tack Moster Beda (Siv)


  Tack Ruth


  Tack Kerstin


 

Tack Gery


 

Tack Maria

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards