~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Spårlöst.........

Av Cina - 4 januari 2011 15:05

Ja jag hoppas verkligen att ni såg SPÅRLÖST igårkväll.

Om inte så gick ni miste om ett väldigt sorgligt program.

Hujeda mig så ledssamt det var.

Många tårar fälldes här hemma i våran soffa.

Vilken tur Sabina hade som hittade sin mamma i tid.....

Ja jag skall väl inte skriva som mycket om detta för det går

väl i repris.

SÅ NI SOM INTE SÅG DETTA.........TITTA PÅ REPRISEN.


*******************************


Såg även Familjen annorlunda hujeda mig vad barn dom har.

Kan inte fatta att dom orkar med detta.

Tänk att ha 10 barn runt bordet när man skall äta.

Nääää skulle inte jag klara.

Dom är duktiga som klarar detta.


************************************


Ingen hemtele ännu.....eller jo vi får välja

internet eller telefon.......

Men jag vill ha båda....=))

Just nu håller dom på o felsöker så förhoppningsvis

kan dom få rätsida på detta.

Alltså kan vi inte just nu ha både internet o hemtele.

Utan får välja och vi har just nu valt internet.

Så ska ni ringa hit så är det fortfarande mobilen som gäller.


Nu har det nästan snöat hela dagen.

-7,9 grader just nu men -11   imorse när jag steg upp.


IDAG FYLLER MARCUS (min brors minsta son) 14 år.

GRATTIS MARCUS  


Ja detta var allt från mig för idag.  


Ha en fortsatt fin tisdags em/kväll.

 
 
lillis

lillis

4 januari 2011 16:17

Såg Spårlöst i går och många tårar blev det. Hoppas att dom snart fixar till så ni får både internet och hemtelefon.
Grattis till Marcus
Ha en bra kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

4 januari 2011 16:25

Måste se reprisen jag,men ser nog på webben :) ...
Kram ha en bra kväll!

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

4 januari 2011 17:12

Jag tittade på spårlöst, ett känslosamt program tycker jag och vilken tur för tjejen att hon fick träffa sin mamma.

Önskar dej en bra kväll:)

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

4 januari 2011 17:34

har inte sett spårlöst, kanske tittar på webben senare.ha de gott

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

4 januari 2011 17:58

Ja tårarna rann även här. Ja gudarna vet va det ska bli av mitt dåliga mående men jag hoppas slippa influenssa. Det kanske är latmasken får ge den lite kål så kanske den försvinner.
Ha en go dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
annemon

annemon

4 januari 2011 19:09

ja, nu har jag sett spårlöst och det var väldigt gripande, så även här flödade tårarna.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Marketta

Marketta

4 januari 2011 20:08

Måste komma ihåg att titta på reprisen, men den kommer på en dålig tid, blir nog svårt att komma ihåg.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

4 januari 2011 20:21

att det ska strula så med telefonin
spårlöst såg jag inte men väl familjen annorlunda, förstår heller inte varför man vill ha så många barn
ha en fin kväll - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

4 januari 2011 20:34

Måste försöka lista ut när Spårlöst går i repris, vi tittade på Hockey i stället. Hade jag varit hemma så hade jag kunnat titta på datorn, men det är så svag uppkoppling här så det blir långa pauser hela tiden när det buffrar. Här har det snöat ovkortat sedan i natt, så skall det göra även i morgon.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

4 januari 2011 22:33

Har barnbarnen här så det blir ingen tv.Vi kollade på dvd o myste.Jag har iptelefoni o.dator över stadsnätet,och det funkar bra nu.Strulade i början men då var de ut o ställde om något i källaren.Så nu är det helt ok.Hoppas ni får ordning på telefon/kram

 
Kerstin

Kerstin

5 januari 2011 11:00

Tack för tips, då ska jag se Spårlöst på Play (om det går i kväll, allt visas ej utomlands) Om jag får Tycka så jag hade jättejobbigt att läsa denna gråa text, annars har du en jättesnygg designe på din nya vinterblogg. Ha en bra dag i snö och kyla, vi ska straxt ut och sola oss!

http://farna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

5 januari 2011 11:07

Hoppas att det löser sig snart med telefon. Vad skönt att din sänka har sjunkit iallafall....hoppas att proverna blir bra nu..
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards