~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 2 februari 2011

Drömmen och geten.........

Av Cina - 2 februari 2011 14:07

Ja nu tror jag faktiskt att jag har haft en get inne.

Och det var sängstolpen han tuggade på.

KOLLA SÅ FÅR DU SE

KLICK PÅ BILDEN SÅ BLIR DEN STÖRRE.

 

Ja nu kan du se att det var nog ingen dröm utan

det var nog en get inne....hahaaaaa.

JA vad tror ni om detta????


*****************************************


Idag har jag storstädat sovrummet.

Dammsugit golv och väggar och madrasserna.

Och fytusan vad damm, men nu är det rent ett tag igen.

Våttorkat golvet, sängen och nattduksborden.

Tvättat alla mattor.

Och städat ur mitt klädskåp.

 

Lite vart det kvar men inte mycket.

Vart en svart sopsäck som nu ska iväg.

Så idag har jag vart riktigt duktig om jag får säga det själv.

Och det får man ju göra.

Nu har jag ont i mina armar kan jag säga.

Men det är bara att bita ihop och köra vidare.

Fast det blir inget mer idag.

Jo jag skall laga mat det blir bruna bönor

och stekt fläsk idag.


*****************************************


  skiner och fåglarna kvittrar.

En riktigt skön dag.

Snön smälter så man ser hur den sjunker för

varje dag nu.

Skönt om det försvinner men jag tror att det

kommer snö imorgon eller om det var

snöblandat regn som det skulle bli.

Men det är iallafall skönt att se   en.

Vi har setat ute på altan och druckit 


Hoppas alla har en fin dag.


Detta får bli allt från mig för idag  





 
 
annemon

annemon

2 februari 2011 15:24

Vilken snygg header du har gjort gillar den verkligen.Ja den drömmen den blev sann nu hahahaaa,och duktig har du varit också det har inte jag orkar inte riktigt ännu.Men en härlig dag med solsken och värme och fåglar som kvittrar stog utanför garaget en liten stund. Förresten har du testat Nikkaluoktasoppan med färsen super god rekomenderas verkligen

http://annemon.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

2 februari 2011 16:08

Så duktig du varit, här har det inte blivit så mycke gjort denna veckan

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

2 februari 2011 18:15

Ja, nog har du haft en get inne alltid..Hahaha....
Vad härligt för dig att ha fått vårstädat i garderober mm....härligt.

kram

 
Kristina

Kristina

2 februari 2011 18:45

Vad duktig du är!
Vi håller på med storstädning här med, men idag blev det inget gjort.
Idag blev det frigörande dans på förmiddagen och healing här hemma med en god vän på eftermiddagen.
Så nu mår jag så gott!
kram och ha en mycket trevlig kväll!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

2 februari 2011 20:24

Va duktig du varit idag.Visst är man nöjd med sej själv när man fixat o.städat!Tog en långpromenad idag men jösses va halt det var bitvis,längtar till våren.Ha det bra/kram

 
ansepanse

ansepanse

2 februari 2011 20:30

vad du har hunnit med idag, förstår att du fick ont efter det, bruna bönor är jättegott
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

2 februari 2011 22:56

Hahaha, ja nu funderar mitt huvud, var det en get som du hade i sovrummet ? kan nästan tro det, för inte gör väll Håkan sådana märken ? kanske när han är riktig arg och gnagar bort sin ilska, kolla hans bissingar om han har träflisor i mellan gaddarna :-)
Nu har du rensat räjält i garderoben, men den fylls snart på igen.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

2 februari 2011 23:09

Hej vännen
Åhh,som du jobbat,visst är det skönt när det är gjort,bra jobbat

Bruna bönor är min favvorätt,älskar det,ja ngr mer favvosar finns det,men det är verkl gott,mm

Och en get var det eller? *L*

Skönt att kunna sitta ute lite,sååå härligt

Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

2 februari 2011 23:10

Calma igen
Såååå fin bloggen var,,verkligen,
ville bara säja det,
Kramen igen,,,

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

3 februari 2011 00:08

Haha ja nog måste du ha e get inne,har du kollat i alla rum och vrår? =) hihi! .. Duktig du varit ! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

3 februari 2011 06:36

God morgon!
Vet vad det är för märken på sängstolpen som du har, jag har oxå sådana. Så fint du fått här inne.
Vad duktig du varit som gerjat så mycket
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

3 februari 2011 08:51

Vad du e duktig sicket race. Ja det är så skönt när det är färdigt o man känner sig riktigt redig,så de tycker jag du kan säga, att jag har varit duktig.
Jag stod mot väggen i solen o njöt en stund i går, tänkte satt mig men tyckte de va lite för kallt.
Ha en bra dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

3 februari 2011 12:15

Sv: här blåser det jättemycket, igenmulet och +4,2
ha en go'er dag vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards