~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Sanna på dansskola.....

Av Cina - 27 februari 2011 18:17

Idag vid 10:30 så hämtade vi Sanna och Patrik och körde som till

dansskolan för Sanna skulle ju dansa mellan 11:00 - 11:45.

Oj så många barn det var.

Vi fick inte titta på så man fick sitta i cafeterian o ta en kaffe

under tiden man väntade på sina barn.

Men så här såg hon ut innan hon gick in.

KLICKBARA BILDER

   

Lite suddiga bilder, taget med mobilen.


När Sanna hade dansat klart så åkte vi alla ut till Maxi och apoteket.

Jag var in på apoteket och hämtade ut medicin.

Och där hittade jag denna snygga dosett.

Helt otrolig fin och så mycket bättre än dom andra.

Det är bara KRONANS DROGHANDEL som har dom.

 


Sedan var det Maxi som fick påhälsning.

Sanna skulle handla men det slutade att det blev så här.

 

En liten trött och matt tjej efter dansen.

När vi handla körde vi hem Patrik o Sanna.

Sari jobbade så jag sa att dom kunde kommahem och

äta vid 16-tiden.

Och det gjorde dom, jag bjöd på vitlökskyckling, potatis,

sås, pressgurka, kokta morötter och kokt blomkål.

 

Hon äter iallafall lite.

För när dom hade kommit hem idag så hade

Sanna ont i huvet och hade 38 graders feber.

Så det blir ingen Ålandsresa för henne imorgon.

Men Marcus och jag åker själva.

Det blir flera gånger så kan Sanna åka med då istället.

Denna fina blomma fick jag av Sanna, Sari och Patrik idag.

TUSEN TACK!!!!!!!

 

Visst är den fin......


Beställde även denna tunika idag.

 

Jag gillar den verkligen.


Oj det vart mycket foton idag.


Slutar med ett foto jag fick på MAJA idag.

 

SÖT SOM SOCKER men det är dom båda två

både SANNA o MAJA.



Nu önskar jag er en fortsatt fin söndagkväll  


 
 
ansepanse

ansepanse

27 februari 2011 19:28

vad tråkigt att lilla dansprinsessan har blivit sjuk och inte kan åka på Ålandsresan, blev hon mycket ledsen? jo, det var jättefina blommor
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

27 februari 2011 19:57

Tråkigt att lilltösen blivit sjuk och inte kan följa med på resan.Ha en bra kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

27 februari 2011 20:01

Va söt lilla dansprinsessan var!!!Så synd att hon inte kan följa med er,men det blir fler tillfällen.Men jag kan tro hon blev lite ledsen.Jag har varit på kurs m.Jenna o bundit flugor...hon gillar fiske skarpt.Ha så kul på båten m. Marcus/kram

 
Monica

Monica

27 februari 2011 20:40

Synd om lilla Sanna som inte kan följa med till Åland i morgon.Många fina bilder idag och lilla Maja är så fin hon också.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

27 februari 2011 23:15

Som en liten älva sittor Sanna där och väntar på att få komma ut i dansens virvel, säkert finast på kursen.
Många fina foton och god mat bjöd du på. Hoppas det blir en trivsam resa till Åland i morgon.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

27 februari 2011 23:24

Så himla typiskt att hon blev sjuk. Lilla ballerinan! Hälsa henne att krya på sig. O du får ha så kul! ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

28 februari 2011 06:54

Vad tråkigt att Sanna blivit sjuk så hon inte kan följa med till Åland.Fin blomma och fina kort som alltid.Söta små flickor
Ha en bra resa till Åland
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 februari 2011 12:15

Vilken fin liten danstjej :) himla tråkigt att hon blev sjuk :( Men kommer fler tillfället att åka ut på dom sju haven med farmor :)
Jätte fin blomma,och kanon snygg tunika,lite tuff sådär :)..
Maja är såklart fin hon också :) vad hon växer!
Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
calma

calma

3 mars 2011 16:07

Hej igen!
Jag kan LYSSNA igen,,
startade om datorn,ur med sladdar o så,,denna gången hjälpte det,,puuh

mne fortf knas med de 3 bloggvännerna jag ej kommer in på,hmm
kram,vännen Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards