~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Ont i ett öga.....

Av Cina - 12 mars 2011 11:37

Har haft ont i ett öga i några dagar och trodde

det skulle gå över men i morse när jag vaknade

såg det ut så här.

   

Sider, kliar, skaver och rinner.

Och det gör förbaskat ont.

Men jag skall ju till DR på måndag så får jag

väl visa henne detta om det ej är borta tills dess.

Är kanske bara en vanlig ögon inflammation.

Annars ett katthår som sitter där.

Men jag har sköljt med vatten men det skaver iallafall.


**********************************

Idag skall vi åka på födelsedagsfika i Köping.

Min brors fru fyllde år i veckan.

Kanske pappa är där idag.

Vi får väl se om han är på humör.


Just nu håller jag på och steker en skinkstek

tills imorgon.

Patrik, Sari och Sanna kommer på mat då.


Angående Let´s Dance igår åkte helt rätt par ut igår

tycker jag.

Nästa vecka blir det spännande ujujujuj



  skiner och snön smälter snart e det VÅR.........

Kanske kan jag ha VÅRSKOR till Köping idag.

Vi får se hur mycket vatten det är ute.


Ja detta får bli mitt inlägg för idag.

Kameran är med till Köping.


Ha en fin lördag  

 
 
Monica

Monica

12 mars 2011 14:00

Det ser ut som det är ögoninflammation du har,men du får säkert utskrivet salva av läkaren på måndag.
Håller med om att rätt par åkte ut ur lets´dance igår.Nu hoppas jag att Frank Andersson vinner även om de andra är bra också.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

12 mars 2011 14:32

Även jag tyckte att det var rätt par som åkte ut i går. Vilken tur att du ska till doktorn då kan han kolla ditt öga.
Ha en trevlig dag i Köping.
Kram

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Malin

Malin

12 mars 2011 15:04

Ajaj det där såg inte bekvämt ut:( Bra doktorn kan kika och se vad det är som "spökar" ..
Hoppas du får en bra dag i köping.
Kramar!

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
irja

irja

12 mars 2011 15:38

Good lördagseftermiddag på dig,Nej så tråkigt, det ser defenitivt som du råkat ut för ögoninflammation, tur att du ska till doktorn ,,på måndag,,om du orkar vänta så länge,
Hoppas du ändå får en trevlig dag i köping.... Haa`de bäst vännen....
KramiZ IA,,,,

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

12 mars 2011 18:34

Vilken otur du har,hoppas du haft en bättre dag i Köping. Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

12 mars 2011 19:57

Nämen fy för ditt öga, det ser inte alls bra ut, har du ingen ögonsalva att lägga i ? Hoppas det bättrar sig till i morgon.
vi åt älstek i dag med rödvin + kantarellsås, gudars skymning så gott det var, är proppmätt. Gillar skinkstek bättre, men i min frösabox så är det viltkött som dominerar vilket påverkar vad som sätts på matbordet.
Hoppas ni får det trivsamt i dag i Köping.
Kryapådigkram.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards