~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Bakslag som heter duga.....=((

Av Cina - 18 mars 2011 14:27

Ja herrejössös vilket oväder vi fått.

Tycker nog att det räcker med detta vita skit nu.

Usch vilket uselt humör jag blir på.

Men skiten ska väl ner innan det blir VÅR.

Som ni kanske förstår så blev det inget TunaPark idag.

Vill absolut inte ut i denna snöyra som råder.

Så här ser det ut hos mig just nu.

     

Så vitt vitt o åter vitt är det.

Ja som skulle åka förbi Lillis och hjälpa henne

med Snuttan men det får bli när det är bättre väglag.

Hoppas du inte blev ledsen på mig Lillis!!!!!


Imorgon måste vi ut vare sig vi vill eller inte.

Det skall storhandlas igen.

Men listan är klar så det är bara att åka iväg

till Maxi när vi vaknar.


Jaha ikväll blir det verkligen spännande

i Let´s Dance undrar vem som åker.

Jag hoppas bara inte min favorit för

då blir jag ledsen.


Nu önskar jag alla en fin fredags em/kväll


Allt från mig för idag  

 
 
Malin

Malin

18 mars 2011 14:38

Ja vad ska man säga :( Våren känns väldigt långt bort nu! .. Tråkigt att ni inte kom iväg,men som jag skrev är iaf jag glad att ni inte är ute på vägarna idag! Huvalige...
Ja spännande är bara förnamnet, jag hoppas Frank får vara kvar,sen vet jag inte vem av damerna,kvittar lite tycker jag :P hehe! ..
Önskar er en trevlig kväll.Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

18 mars 2011 15:32

Samma skitväder här :( Sur är bara förnamnet. Vi som hade så lovande de senaste dagarna med sol och dagsmeja. Bar att ni inte gjorde någon biltur idag i det här väglaget. En god vän till oss halkade in i ett vajerräcke på E18 i morse, men som tur var, slapp han undan med blotta förskräckelsen. Nog så otäck upplevelse ändå.
Jag håller nog en tumme för Frank och en tumme för Tina - kan inte bestämma mig riktigt ;)
Ha en fin fredag!
Varma kramar!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.sep://lambergsfru

 
ansepanse

ansepanse

18 mars 2011 15:36

vi har också fått snö, usch, så det blev ingen tur till Lillis, vilken är din favorit i let's dance då?
jag vet själv inte vem jag vill ska vinna
ha en fin kväll vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

18 mars 2011 16:12

Ja denna vintern vill inte släppa sitt grep, men ni får ha en bra helg

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

18 mars 2011 16:23

Jag blev inte ledsen på dig, tycker inte att man ska ge sig ut på vägarna i detta väder och det går flera tåg. Ja du i kväll så blir det spännande som sjutton
Ha det gott
Kram min vän

http://danslillis.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

18 mars 2011 16:29

Sv: jaså det är Frank du håller på, jag lutar nog åt Jessica jag :)
ha en fortsatt fin fredag vännen - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

18 mars 2011 17:11

Det var väl bra att ni inte gav er iväg i detta väder,för vi hoppas att det vänder fort eller hur.
Ja du, nu har även vi vitt ute ser ut som om vintern kom tillbaks, när det hade smält undan en del. Ja vem blir kvar, dom är ju bra alla tre så det beror nog på vad det det blir för danser till dom men Frank har nog lyckats med dom flesta danserna och Jessica har blivit bättre på slutet intressant blir det iallafall. Ha en god kväll

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

18 mars 2011 17:37

Det var rätt tänkt att stanna hemma, det kommer en dag i morgon. Vi har bara lite vit sörja kvar ute nu, mera snö skall det nog inte komma denna vända. Ni hade mycket snö kvar innan så det var onödigt att det kom mera. Hoppas ni kommer iväg i morgon.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Sttattinskan

Sttattinskan

19 mars 2011 09:19

Jag delar gärna med mig av den "sol och vår" vi har i Skåne ;-D

http://stattinskan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards