~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 april 2011

Skitfri tisdag än så länge.......

Av Cina - 5 april 2011 15:38

Ja vet ni att jag har inte vart på "huset" idag.

Min mage kanske börjar bli på rätt köl nu.

Kan ju hoppas iallafall.

Igår var det bara 6 ggr, tidigare dagar 10-15 ggr.

Gissa om man har ont i baken.

Fast min rygg gör förjäkligt ont, sitter i höger sida

och strålar ut i ryggen, det hugger som knivar ibland

vid vissa rörelser.

Fick svar på mina prover och sänkan var 12 och långtids sockret var 6.

Så det var väl sänkan som är lite hög då men det är av cortisonet det vet vi ju.

Tänkte börja sola solarium lite så kanske det onda försvinner med lite värme.

Man kan ju hoppas på det iallafall.


 EN tittade fram på fm men nu är det igenmulet o det blåser.

Inget vidare VÅR väder men till helgen så blir det ju varmt.

Det säger dom som vet och jag får väl lite på dom.


Idag har jag fixat med min brors present.

Så nu är det klart tills imorgon.

Hoppas att  EN skiner imorgon.

När mamma fick Christer den 6 april 1966 så var det påsk.

Och det var massor av snö ute.

Pappa var och köpte mamma en fin guldring med odlad pärla i.

Det kommer jag så väl ihåg som om det var igår.

Efter 3 flickor så fick dom ju en pojk det var väl

en stor lycka.

Och jag fick och har en BROR som är GULD VÄRD.  

Oj vad man har pysslatom honom i sina dagar när han var liten.

Men det var ju kul att på en bror när man var 14 år.

Ja man pysslar väl om han nu oxå fast han är vuxen...=))



Måste bara få visa så fina mina tulpaner är idag.

   

KLICKBARA BILDER



Ja detta får bli mitt inlägg för dagen.

Önskar alla en fortsatt fin tisdag em/kväll  





 
 
ansepanse

ansepanse

5 april 2011 17:19

vad skönt att din mage börjar bli bättre :) vilket bra Hba1c du har, jättebra
vilka vackra tulpaner
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

5 april 2011 17:26

jo tack, jag vet att man får ont i baken,men skönt att magen ordnat till sig till det bästa.Ryggont det är inget vidare heller.Så underbara tulpaner vacker färg också.Ha en fin kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Yrsla !!

5 april 2011 17:50

Hej !
Pst --- du använder väl "babystjärtlappar" istället för vatten , när du blir "ajaj" i baken !! *ler* (Det gör iaf jag!) Hoppas det blir bra nu ! Härliga tulpaner du har ! Jag köpte en bukett blandade färger till min svärmor idag , och hon blev så glad , för det var hennes första för i år !!
Var är sonens fina recept ? Hälsa honom att jag saknar dom !!!
Kram till er alla , små barn-katter o vuxna !!

 
Kerstin

Kerstin

5 april 2011 19:10

Hoppas magen håller sig lugn ett tag nu. Trist med ryggen, är där själv nu så kortisonet är återanvänt. Höll inte så länge utan. Inte konstigt i detta väder egentlien väl, nu regnar det här. Brrrr. Snygga kläder du köpt, var handlar du?
Tänk att du kan vara barfota, så olika det är, jag får mera ont i tunna strumpor. I gruppen har vi nu ett till kortisonberoende medlem, varkar vanligare än man tror

http://farna.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

5 april 2011 19:43

Så vackra tulpaner. Vad skönt att din mage är bättre. Vad fint du skriver om din bror
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

5 april 2011 22:59

Du skall se att magen håller på att bättra sig, det vore väl för väl om det var så. Har du ingen liten värmedyna att lägga på magen lite då och då, kanske hjälper det. Ja lyckan var nog stor när det till slut kom en pojke i familjen. Mina föräldrar fick 5 flickor och sist men inte minst en pojke, det var också stort för familjen.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

5 april 2011 23:54

Så skönt...att magen äntligen...börjar lugna ner sig...Förstår din smärta "därbak"...Har du prpvat med Zylocainsalva...att smörja med..Perfekt..hjälper bra...
Så snygga kläder och piffiga du köpt!! Jättesnyggt!!! Alla plaggen..och så bra smak du har!!!
kramen min vän!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Malin

Malin

6 april 2011 06:13

Hoppas magen din håller på att bli bättre,förstår att det är jobbigt att springa så många gånger! ...

Tulpanerna är supervackra! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

6 april 2011 13:09

Fy då så jobbigt med din mage,hoppas att den har lugnat ner sej nu.
Inget vårväder här precis,om man inte räknar regnet som har strilat ner på förmiddagen förstås.

Dina blommor är så fina,härlig färg!
Hoppas att det blir en trevlig födelsedag för din käre bror.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

agge

6 april 2011 20:45

Hoppas att din mage förblir bra nu...inte kul att springa på dass så där.
Underbara tulpaner

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards